فرصت همکاری های پر سود برای صنعت خودرو و قطعه سازی

پرشین خودرو: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی خودرو اعلام کرد: سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران درست در زمانی برگزار می شود که این صنعت مهم کشور در حساس ترین دوران خود قرار گرفته و برپایی این رویداد می تواند دستاوردهای پر شماری را رقم بزند.

آرش محبی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب اظهار داشت: نباید فراموش کرد که صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در طول سالهای تحریم تحت سخت ترین فشارها توانست به تولید خود ادامه دهد و در رویداد اسفندماه سال جاری باید طرف های خارجی را متوجه این موضوع کرد که شرکت های ایرانی از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند.
وی در همین رابطه ادامه داد: این رویدادها فرصتی فراهم می آورد تا فعالان صنعت خودرو کشور و به خصوص قطعه سازان «جایگاه واقعی» خود را به دست آورندو با اعتماد به نفس بیشتری مذاکرات و زمینه های همکاری دوجانبه را پیگیری کنند..
محبی نژاد در خصوص اهمیت همکاری با شرکای خارجی گفت: این همایش فرصتی فراهم می کند تا یک معامله دو سر برد با شرکای خارجی منعقد شودو به عبارتی آنها از محیط و نیروی کار ارزان قیمت داخلی استفاده خواهند کرد و ما نیز از دانش فنی و سرمایه گذاری آنها بهره مند خواهیم شد و به همین علت همایشی که به احتمال فراوان منجر به همکاری های دو طرفه و پر سود می شود قدر مسلم به نفع صنعت و اقتصاد کشور خواهد بود.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha