جزییاتی از فعالیت مراکز شماره‌گذاری

پرشین خودرو: معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور ناجا از افزایش ساعت فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ احمد رستمی گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم و در ایام نیز تجربه نشان داده که مراجعات به مراکز تعویض پلاک افزایش می یابد، از این رو تصمیم بر آن شد تا ساعات مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر کشور افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه این افزایش ساعات کار در تمامی 342 مرکز شماره گذاری در سراسر کشور اعمال و طی سه مرحله اجرا می‌شود گفت: ساعت کار عادی این مراکز از 7 صبح تا ساعت 14 است و پس از این ساعت درب مراکز برای ورود افراد و خودروها بسته می‌شود، اما در دهه اول اسفند ساعت بسته شدن درها تا 14:30 افزایش یافته و تا ساعت 15:30 نیز ارائه خدمات خواهیم داشت.

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در دهه دوم درهای مراکز تعویض پلاک در ساعت 15:30 بسته خواهد شد، گفت: همچنین تا ساعت 17 به افرادی که داخل مراکز هستند ارائه خدمات می‌شود. در دهه سوم اسفند ماه نیز که به نوعی اوج مراجعات محسوب می‌شود ساعت فعالیت از 7 صبح آغاز و درهای مراکز شماره‌گذاری در ساعت 16 بسته می‌شود اما تا ساعت 18:30 به خودروها ارائه خدمات خواهد شد.

رستمی در ادامه خاطرنشان کرد: مراکز تعویض پلاک در روزهای تعطیل ارائه خدمات نخواهند کرد و توصیه پلیس نیز به شهروندان این است که تعویض پلاک خود را به روزهای پایانی سال و همچنین روزهای آخر هفته موکول نکنند.

منبع: ایسنا

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha