توزیع مناسب و درجه‌بندی قطعات محصولات ایران‌خودرو

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت ایساکو گفت: هر چند اجرای طرح اصالت قطعه در شرکت ایساکو از طرح‌های بسیار خوب و قابل قبول برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی است اما وجود قطعات تقلبی و سوء استفاده سودجویان در بازار هنوز منتفی نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، مهندس رضا حسینی اظهار داشت: شرکت ایساکو برای كاهش آمار تخلفات در حوزه فروش قطعات، از برچسب دارای هولوگرام‌‌ و باركد انحصاری استفاده کرده كه خریداران با استفاده از دو روش می‌توانند به اصالت كالا پی ببرند. یكی از این ‌راه‌ها ارسال كد قطعه به سامانه پیامكی ۳۰۰۰۳۱ است و دیگری استفاده از باركدخوان كه یك اپلیكیشن قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است. این روش راهی كاملا مطمئن و غیر قابل دسترس برای سودجویان است.

وی در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار و برنامه‌های آتی ایساکو گفت: برای مقابله با قطعات تقلبی در بازار باید پشتیبانی و حمایتی همه جانبه از سوی سازمان‌های مربوط صورت گیرد؛ اما تا زمانی كه دست كپی‌كاران و متقلبین از بازار قطعات كوتاه شود، شركت ایساكو تلاش خواهد كرد، با توزیع مناسب لوازم و قطعات یدكی، بیش از پیش شبکه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز را پوشش دهد و مشتریان بتوانند نیاز خود را بدون مراجعه به فروشگاه‌های متفرقه تامین كنند. بدیهی است كه مراكز مجاز ایساكو، قطعات اصل، استاندارد و با كیفیت را به دست مصرف كننده می‌رسانند.

وی همچنین ارائه قطعات در رده‌های متفاوت قیمتی را راهکاری برای خروج شبکه‌های غیر مجاز از شبکه تامین بازار دانست و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته شرکت ایساکو در نظر دارد قطعات را درجه‌بندی كرده و در رده‌های قیمتی مختلفی به بازار ارائه كند تا مشتریان ضمن اطمینان از كیفیت كالا، متناسب با بودجه خود حق انتخاب داشته باشند.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



مدیر عامل شرکت ایساکو تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال آتی حداقل ٣٠ درصد اقلام مورد نیاز شبكه خدمات پس از فروش با تنوع كیفی متفاوت، توزیع و عرضه خواهد شد.

کد خبر 53601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha