کد خبر 53634
۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
بسته شدن یک مرز به دلایل امنیتی

پرشین خودرو: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: به‌دلیل تدابیر امنیتی تردد از مرزهای این شهرستان ۴۸ ساعت قبل و بعد از انتخابات ممنوع شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نعمت الله ناز پرورده در قصرشیرین اظهار داشت: بالا بودن تردد در راه‌های فرعی و اصلی شهرستان به دلیل مرزی بودن شهرستان جهت انجام مبادلات سبب ممنوعیت تردد در روزهای منتهی به انتخابات و پس از آن شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: این ممنوعیت در دوره‌های گذشته نیز برای برگزاری باشکوه انتخابات و تسهیل در تردد عوامل اجرایی انتخابات برقرار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ترددکنندگان از مرزهای خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین تا ساعت 24 فردا پنجم اسفند ماه جهت تردد مهلت دارند گفت: از یک بامداد ششم اسفند ماه تا یک بامداد نهم اسفند ماه ممنوعیت تردد برقرار است.

نازپرورده بیان کرد: از روز دوشنبه سوم اسفند ماه خبر ممنوعیت تردد به پایانه‌ها و شرکت‌ها برای اقدامات بعدی و جلوگیری از هرگونه تداخل داده شده است.

190 شعبه اخذ رأی برای انتخابات هفتم اسفند ماه در حوزه انتخابیه شهرستان قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب منظور شده است.

از 190 شعبه اخذ رأی مذکور 36 شعبه مربوط به شهرستان قصرشیرین بوده که 15 شعبه ثابت و 16 شعبه سیار و مابقی نیز مربوط به بخش سومار است.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha