کد خبر 53732
۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
جیرینگ 206 می‌دهد

پرشین خودرو: بزرگترین جشنواره سفارش غذا با عنوان گل یا پوچ بدون پوچ ۲، از تاریخ 8 اسفند ماه به مدت 11 روز با مشارکتو حمایت شرکت جیرینگ و بر روی سایت زودفود برگزار می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این جشنواره جوایزی همچون یک دستگاه خودروی 206 تیپ دو و 10 گوشی آیفون6s توسط شرکت جیرینگ، 5کنسول بازیps4، پنج کنسول بازیxbox1، 10 ساعت هوشمند اپل و سامسونگgear s2 به همراه صدها جایزه دیگر در این جشنواره به خریداران از سایت زود فود تقدیم خواهد شد.

براساس این گزارش این جوایز بدون برگزاری قرعه کشی اهدا می شوند و مراجعه کنندگان به وب سایت زودفود خودشان جوایز خود را از بین روزانه 5000 هزار خانه انتخاب خواهند کرد.

نحوه شرکت در قرعه کشی

براساس برنامه ریزی انجام شده، نحوه شرکت در این جشنواره و برنده شدن در آن، افراد باید یک سفارش غذا از یک هزار و 300 رستوران عضو زودفود در تهران، مشهد، اصفهان، کرج، اهواز، پردیس و شهریار خریداری کنند.

پس از ثبت سفارش غذا، کد قرعه کشی به شماره موبایل شخص خریدار ارسال می شود و پس از آن فرد با مراجعه به بخش جوایز در سایت زود فود یکی از 5000 خانه جایزه را در آن روز انتخاب و با وارد کردن کد دریافت شده جایزه خود را که پشت خانه قرار دارد مشاهده خواهد کرد.

روش دریافت چهار کد قرعه کشی به جای یک کد

براساس این گزارش، در صورتی که افراد از طریق درگاه پرداخت جیرینگ اقدام به پرداخت هزینه خود کنند، 4 کد قرعه کشی به ازای هر سفارش غذا دریافت خواهند کرد، که این به منزله چهار شانس برای برنده شدن در این جشنواره به شمارمی رود.

نحوه برنده شدن خودروی 206 تیپ 2

از آنجا که شرکت جیرینگ نیز در این جشنواره مشارکتو حمایت کرده است، به مناسبت جشن تولد 5 سالگی خود یک دستگاه خودروی 206 تیپ 2 در روز آخر این جشنواره هدیه می دهد، به نحوی که تمامی افرادی که در طی ایام جشنواره اقدام به خرید کرده باشند با تمامی کدهای دریافتی که محدودیتی برای آن وجود ندارد، در روز آخر از بین خانه های موجود که این بار تنها یک خانه جایزه دارد (206 تیپ 2) شانس خود را برای برنده شدن امتحان خواهند کرد.

گفتنی است، در روز آخر که قرار است خودروی 206 قرعه کشی شود، افرادی که در این روز هم اقدام به خرید کنند به جای 4 کد قرعه کشی 6 کد قرعه کشی دریافت خواهند کرد و شانس بیشتری به منظور برنده شدن یک دستگاه خودروی سواری خواهند داشت.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha