سایپا خودروی جدیدش را 2سال دیگر روانه بازار می کند

پرشین خودرو: رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا می گوید تولید یک خودروی ملی دیگر در دستور کار سایپا قرار دارد و اکنون در مراحل نهایی «طراحی» آن قرار داریم.

سید محمد علی سید ابریشمی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: محصول «ساینا» که بر روی پلتفرم «تیبا» تولید شده از دیگر اقدامات سایپا بوده است که به احتمال فراوان تعداد محدودی از آن قبل از عید نوروز وارد خیابان های کشور خواهد شد.
وی در همین رابطه ادامه داد: خودروی ساینا با توجه به قیمت مناسبی که دارد و طراحی متفاوت و زیبایی که در این خودرو به کار رفته است می تواند تامین کننده بخشی بزرگی از نیاز بازار ایران باشد.
رئیس هیت مدیره سایپا در پاسخ به این پرسش که سایپا در نظر دارد خودرویی طراحی کند که از صفر تا صد آن کاملا جدید باشد، اظهار کرد: یک خودرو جدید در مرحله طراحی نهایی قرار دارد که به نوعی سومین خودروی کاملا ایرانی گروه خودروسازی سایپا به حساب می آید که تصور می کنم تا 2 سال دیگر کار تولید و عرضه آن به صورت رسمی آغاز شود.
سید ابریشمی عنوان کرد: هنوز قیمتی برای این خودرو تعیین نشده اما در راستای سیاست سایپا در ارائه محصولاتی خواهد بود که بیشتر شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.
رییس هیات مدیره سایپا در پایان خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته پس از اتمام طراحی این خودروی جدید سایپا و معرفی آن، تیراژی در حدود 30 تا 40 هزار دستگاه را آغاز خواهیم کرد و پس از مشاهده وضعیت استقبال مردم، تصمیم نهایی در خصوص تیراژ و آپشن های مختلف آن را اتخاذ خواهیم کرد.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha