200 هزار خودرو در آستانه توقیف

پرشین خودرو: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: ۲۰۰ هزار خودروی متخلفان رانندگی به دلیل جرایم معوق بیش از یک میلیون تومان در آستانه توقیف و هدایت به پارکینگ قرار گرفته‌اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: خودروهای یادشده در اجرای تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اجازه تردد در کشور را تا پرداخت جرایم تخلفات معوق خود ندارند.

وی با اشاره به درخواست شهروندان در خصوص پرداخت موردی تخلفات رانندگی گفت: تعداد زیادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می‌کنند اعلام کرده‌اند که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یکجای تخلفات معوقه را ندارند لذا امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: بر این اساس متقاضی پس از مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ وارد بخش استعلام میزان تخلفات رانندگی می‌شود و پس از درج بارکد پشت کارت خودرو نسبت به مشاهده میزان تخلفات رانندگی اقدام می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر در کنار تمامی تخلفات درج شده شناسه قبض و شناسه پرداخت وجود دارد و مالکان خودروها می‌توانند با درج این شناسه‌ها همانند سایر قبوض رایج در صفحات اینترنت بانک‌های خود و یا دستگاه‌های خودپرداز نسبت به پرداخت موردی تخلفات رانندگی اقدام کنند.

منبع: مهر

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha