کد خبر 54137
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
تویوتا 1000شغل در آرژانتین ایجاد کرد

پرشین خودرو: در ماه مارس 1997 برای اولین بار خط تولید خودروی تویوتا هایلوکس در شهر زاراته کشور آرژانتین راه اندازی شد. در آن زمان، این کارخانه توانایی تولید 20 هزار دستگاه در سال را داشت و بیست سال بعد این کارخانه گسترش پیدا کرد بطوری که امروزه توانایی تولید 140 هزار دستگاه در سال را دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هنگامی که طرح توسعه در سپتامبر 2013 اعلام شد، ظرفیت کارخانه 92 هزار دستگاه بود. تویوتا با هدف تشویق صادرات منطقه ای تولید دو محصول خود یعنی فورچونر(بصورت محلی SW4 نام دارد) و هایلوکس را 48 هزار دستگاه افزایش داد و هزار شغل دیگر ایجاد کرد که در نهایت تعداد استخدامی ها در آن منطقه از آرژانتین به 5000 نفر رسید و این نقطه عطفی برای جامعه محلی محسوب می شود.
در مراسمی که با حضور رئیس جمهور آرژانتین، سفیر ژاپن در آرژانتین و دیگر مقامات محلی و کشوری انجام شد، سیچی سودو معاون اجرایی تویوتا گفت: این پروژه یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های در بحران مالی جهانی سال 2008 بود. ما در حال رسیدن به صادرات بیشتر در آمریکای لاتین هستیم و ما امیدواریم تا کمک گسترده ای به توسعه صنعت خودرو در جوامع و اقتصاد محلی داشته باشیم.
دانیل هررو مدیر تویوتای آرژانتین نیز گفت: با این گسترش، ما معتقدیم هایلوکس جدید و SW4 قادر به رسیدن به مقصد جدید صادرات در آمریکای لاتین خواهد بود. نتایج به دست آمده توسط هایلوکس، در کشور ما و سراسر منطقه افتخار بزرگی برای ما می باشد و مایلیم به مرز یک میلیون دستگاه هایلوکس برسیم.
برای دیدن آخرین محصولات تویوتا در ایران اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 54137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha