کد خبر 54255
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
«آکورا» NSX مدل 2017 رسما معرفی شد

پرشین خودرو: بیش از سی سال است که خودروی «آکورا NSX»، طرفداران خودروهای اسپرت را در سراسر جهان شگفت‌زده کرده است. چراکه این خودرو از طراحی خاص و منحصربه‌فردی بهره می‌برد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حالا به نظر می‌رسد که آکورا با معرفی مدل ۲۰۱۷ خود، قصد تکرار این شگفت‌زدگی را دارد. باز‌گشت آکورا NSX در رسانه‌های جهانی مثل یک بمب صدا کرد. چراکه این مدل با چهار حالت رانندگی مختلف، سه نوع موتور، اسب بخار بالا و بسیاری قابلیت‌های شگفت‌انگیز دیگر همراه است. طی سی سال گذشته، آکورا فراز و نشیب‌های زیادی داشته؛ اما حالا آمده تا مجدد نظر طرفداران خودروهای اسپرت را در سراسر جهان به خود جلب کند.

در اکثر آکورا‌های تولیدشده تا به امروز، از یک موتور ۶ سیلندر V شکل (نحوه‌ی قرارگیری سیلندر‌ها در کنار هم به شکل حرف V انگلیسی) با توان خروجی ۲۹۰ اسب بخار در محور عقب استفاده‌شده است. آکورا مدل ۲۰۱۷ هم از یک موتور ۶ سیلندر V شکل بهره می‌برد؛ اما این پایان قصه نیست؛ چراکه این موتور جدید حجمی معادل ۳٫۵ لیتر دارد و به دو توربوشارژر مجهز شده که توان خروجی این موتور را به ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون‌متر می‌رساند. گفتنی است که درون این موتور V6، یک موتور الکتریکی کوچک هم قرارگرفته که از ترکیب شدن دو مولد الکتریکی در محور جلو خودرو، تشکیل شده است. درنتیجه توان خروجی کلی آکورا NSX مدل ۲۰۱۷ به ۵۷۳ اسب بخار و گشتار ۶۴۵ نیوتون‌متر می‌رسد که در نوع خود رقم بالایی به‌حساب می‌آید.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی جهانی این خودرو در دسترس نیست.

acura2

 

acura3

کد خبر 54255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha