انتشار اطلاعاتی از برنامه جدید مجریان سابق «TOP GEAR»

پرشین خودرو: همانطور که می‌دانید برنامه‌ی محبوب تاپ‌گیر دیگر توسط مجریان دوست‌ داشتنی خود اجرا نخواهد شد و طی قراردادی جدید جرمی کلارکسون, ریچارد هموند و جیمز می از این به بعد در شبکه‌ی آمازون پرایم فعالیت خواهند داشت. حال طبق اطلاعات منتشر شده، پخش این برنامه از پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تا این لحظه نام خاصی برای برنامه‌ی تلویزیونی جدید جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می اعلام نشده است. اما کلارکسن اخیرا در توییتی اعلام کرده است که برنامه‌ی جدیدشان در پاییز امسال به‌طور همزمان در آمریکا و انگلستان پخش خواهد شد.

تابه‌حال اطلاعات زیادی از این برنامه به بیرون درز نکرده اما با توجه به نحوه‌ی پرداخت و اجرای این سه مجری, انتظار دیدن صحنه‌های هیجان انگیز برای پایان دادن به بی حوصلگی طرفداران را خواهیم داشت.

هرچقدر که به زمان پخش این برنامه نزدیکتر می‌شویم, اطلاعات بیشتری از جزییات آن مانند نام برنامه منتشر خواهد شد.

فیلمبرداری برنامه‌ی جدید کلارکسون، هموند و می از مهر سال گذشته آغاز شده و آمازون نیز برای برنامه‌ی این مجریان محبوب، بودجه‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری را در نظر گرفته است. در طرف مقابل نیز تهیه‌کنندگان تاپ‌گیر تیمی متشکل از ۶ نفر را برای اجرای این برنامه‌ در نظر گرفته تا بتواند با قدرت مجددا به روند کاری خود بازگردد.

نظر شما در رابطه با برنامه‌ی جدید مجریان سابق تاپ‌گیر در آمازون چیست؟ آیا وجود کلارکسون، هموند و می برای ارایه‌ی برنامه‌ای جذاب و شکست تاپ‌گیر کافی می‌دانید؟
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



منبع: autoblog

کد خبر 54380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha