کد خبر 54407
۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تصاویری از خودرو مفهومی «هیوندای» در نیویورک

پرشین خودرو: هیوندای با برند لوکس خود یعنی جنسیس وارد نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ شده و مدل مفومی سدان G70 یا کانسپت نیویورک را معرفی کرد. طراحی مفهومی G70 می‌تواند الهام بخش دیگر خودروهای این برند لوکس هیوندای باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جنسیس با معرفی سدان مفهومی G70 در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶، برای رقبای خود شاخ و شانه کشید. این خودروی فوق‌العاده زیبا در رده‌ی سدان‌های اندازه‌ی متوسط اسپرت قرار دارد و به رقابت با رقبای فوق‌العاده قدرتمند اعم از بی‌ام‌و سری ۳ خواهد پرداخت. کانسپت جدید جنسیس، زبان طراحی جدید این برند را به خوبی به نمایش می‌گذارد یکی از شاخصه‌های اصلی زبان طراحی جنسیس، کاپوت طویل و فاصله زیاد داشبورد تا اکسل جلوی خودرو است که جنسیس از آن با نام "ظرافت قهرمانانه" (athletic elegance) یاد می‌کند و قرار است در سایر مدل‌های این برند نیز به کار رود.

 

 

 

 

مانفرد فیتزجرالد، مدیر برند جنسیس در خصوص G70 گفت:  

کانسپت نیویورک یک طراحی مفهومی آینده‎گرا است که به خوبی قابلیت نمایش توانایی‌های طراحی برند جنسیس را دارد. با وجود حجم و طراحی پالایش شده و خیره کننده، کانسپت نیویورک به‌واقع مظهر ظرافت قهرمانانه است که به محصولات جنسیس شخصیت داده است و این روند برای آینده محصولات جنسیس که برند لوکس ما است ادامه‌دار خواهد بود.

 

 

طراحی فضای داخلی G70، حرکت و زبان طراحی جنسیس در این بخش را به خوبی نشان می‌دهد. کابین این خودرو بسیار زیبا و به همراه کاربرد گسترده‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته، ساخته شده و تداعی کننده نمای مدل‌های آینده‌ی این برند لوکس است. سطوح چرمی با قطعات فلزی در نمای داخلی این کانسپت هیوندای آمیخته شده و صفحه نمایش منحنی بزرگی در قسمت وسط تعبیه شده است.

 

 

 

 

سیستم هیبرید موجود در G70 از یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی چهار سیلندر به همراه یک جعبه دنده هشت سرعته‌ی خودکار و یک موتور الکترونیکی استفاده می‌کند. حداکثر توان خروجی این سیستم ۲۴۱ اسب بخار است. هم‌چنین این خودرو دارای رابط کاربری بسیار پیشرفته‌ای است که شامل صفحه نمایش لمسی، جو‌ی‌استیک و کنترل از طریق ژست‌های حرکتی است.

 

 

ورود برند جنسیس به بازار اوایل سال میلادی کنونی با رونمایی از سدان اندازه بزرگ G90 صورت پذیرفت. خودروی G90 یکی از شش خودرویی است که جنسیس قول داده تا پیش از اتمام دهه میلادی پیش رو به بازار ارایه کند.

 

 

مدل بعدی احتمالاً G80 خواهد بود که نسخه‌ی به روز‌شده‌ی سدان کنونی هیوندای جنسیس است. البته جنسیس قصد دارد از دو خودروی SUV و یک مدل کوپه به‌ منظور جایگزینی هیوندای جنسیس کوپه کنونی رونمایی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

جنیسیس G70

 

 

 

منبع: زومیت

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 54407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha