تهران، خراسان رضوی و خوزستان پیشتاز امدادهای درخواستی

پرشین خودرو: بیشترین خدمات امدادی تا هفتم فروردین ماه امسال در استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران و گیلان به مسافران نوروزی ارائه شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، علیرضا برنجی مجری امداد مشترک گروه خودروسازان داخلی و خارجی، با اعلام این مطلب از اجرای موفقیت آمیز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سال 95 در 11 روز ابتدای آن خبر داد و اظهار داشت: "امداد خودرو رفاه ایرانیان" به عنوان مجری این طرح مشترک همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به امدادخواهان برخوردار است.
به گفته وی، تا کنون با مشکلی برای امدادرسانی در سراسر کشور مواجه نبوده ایم و تمام امدادهای درخواستی انجام شده بطوریکه پیش بینی های لازم برای مواقع ضروری نیز صورت گرفته است.

 


مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان متذکر شد: تمام امدادگران این شرکت به همراه گروه امدادی خودروسازان داخلی و خارجی بر ارائه خدمات با کیفیت به امدادخواهان تاکید دارند تا خاطره خوبی در صورت استفاده از خدمات امدادی طی سفرهای نوروزی و ... در ذهن آنها نقش بندد.
مجری امداد مشترک گروه خودروسازان داخلی و خارجی در ادامه یکی از اقدامات موثر در طرح امداد نوروزی سال جاری را استقرار نمایندگان و کارشناسان 5 گروه خودروسازی داخلی و خارجی در مرکز پیام "امداد خودرو رفاه ایرانیان" به منظور تسریع در پذیرش تعمیرگاه ها، عاملیت ها و نیز تامین قطعات اعلام کرد که موجب کاهش زمان انتظار امدادخواهان و تسریع در امر پذیرش و تعمیر خودروهای تحت پوشش گارانتی و وارانتی شده است.
دکتر برنجی، همچنین در خصوص میزان رضایت امدادخواهان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی نمایندگی ها در طول 11 روز ابتدای این طرح گفت: نظرسنجی های انجام شده حاکی از رضایت امدادخواهان از کیفیت خدمات امدادی است و امید می رود تا پایان طرح امداد نوروزی این روند افزایش یابد.
به گفته مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، طرح امداد مشترک گروه خودروسازان داخلی و خارجی با همکاری شرکت های "پرشیا خودرو(مرکز فروش و خدمات ب.ام.و)"، "اطلس خودرو(نماینده محصولات کیا در ایران)" و "جیلران موتور(نماینده محصولات جیلی در ایران)" به عنوان خودروساز خارجی و شرکت های خودروسازی داخلی "مدیران خودرو" و "کرمان موتور" که جز خودروسازان داخلی کشور هستند طی نوروز 95 در حال اجرا است.
وی در پایان از فعالیت شبانه روزی مرکز تماس «امداد خودرو رفاه ایرانیان» به شماره 64026-021 خبر داد که بصورت 24ساعته در این 20 روز اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی(25 اسفندماه94 تا 15 فروردین ماه95)، آماده پاسخگویی به امدادخواهان عزیز خواهد بود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 54408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha