کارت های سوخت را دور نیندازید!

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می گوید استفاده از کارت سوت بنزین کمتر از قبل شده است ولی این به این معنی نیست که دیگر هیچ کارکردی در آینده نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ناصر سجادی، با بیان این مطلب افزود: با توجه به کاهش رشد مصرف بنزین و اصلاح قیمتها هم اکنون ضرورتی برای این کارتها وجود ندارد، اما تا زمانی که مصوبه دولت در این زمینه ابلاغ نشود بنزین به صورت کارتی عرضه می شود.



وی درخصوص تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارتهای سوخت گفت: حقیقت این است که مجموعه وزارت نفت تردید دارد که آیا استفاده از کارت های سوخت همچنان نیازمند است یا خیر اما مساله ای که فعلا بر روی آن اتفاق نظر است این موضوع است که رانندگان کارت های سوخت خودروی خود را دور نیندازند.



مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: فعلا دارندگان کارت های سوخت دست نگه دارند تا در آینده ای نزدیک در خصوص کارت های سوخت تصمیم واحد و مفیدی گرفته شود ولی توصیه اکید از جانب شرکت ملی پخش فراو.رده های نفتی ایسن است که کارت های سوخت را فعلا نزد خود نگاه دارید.



خاطر نشان می شود احمد توکلی، نماینده مجلس شورای اسلامی چندی پیش طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور استفاده از کارت هوشمند خودرو را خواستار شده بود.



وی اعتقاد دارد استفاده از کارت هوشمند سوخت در مصرف بنزین، اعمال سیاست‌های مالی، زیست محیطی، مصرفی، تجاری، صنعتی، امنیتی، گردشگری، ترافیکی، اقتصادی، توزیع درآمدی و عمرانی برای دولت مقدور یا تسهیل می‌شود؛ در واقع مجموعه سامانه کارت هوشمند سخت افزاری است که به اتکای آن نرم‌افزارهای سیاستی متعددی را می‌توان اجرا کرد.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 54511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha