کرمان خودرو «ظرفیت» همکاری بین المللی را دارد

پرشین خودرو: مدیرعامل کرمان خودرو می گوید این شرکت تمایل دارد با طرفین خارجی تا آنجا که قانون اجازه می دهد «همکاری های مشترک» انجام دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد رضا شه بخش، با بیان این مطلب افزود: این مجموعه با توجه به وجود زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند بسیار سریع‌تر و با هزینه کمتر با شرکای خارجی خود به تولید نهایی برسد چه آنجا که سیاست کرمان موتور «استقبال از هر گونه سرمایه گذاری خارجی با توجه به محدوده قانونی» تعریف شده است.

 


وی در همین رابطه ادامه داد: هرگونه سرمایه‌گذاری اعم از مشترک یا واگذار کردن کامل یکی از قسمت‌ها به شرکت‌های خارجی می تواند موجب رونق و یک همکاری مشترک و پر سود برای 2 طرف باشد به همین جهت می‌توانیم در تولید قطعات خودرو در تولید مدل های جدید خودرو با سرمایه گذار مطمئن خارجی همکاری‌ داشته باشیم.

 


شه بخش با اشاره به پیشرفت این شرکت طی سالیان گذشته عنوان کرد: کرمان خودرو هر بار و با توجه به تحریم هایی که از سوی قدرت ها جهانی به صنعت خودرو ایران تحمیل می شد واکنش مقتضی و به موقع انجام داده است چرا که طی سالیان متوالی بارها پیش آمده که خط تولید یک خودرو به همین علت تعطیل شده اما به سرعت جایگزینی برای آن پیدا کرده ایم که منتج به فعالیت شرکت شده است.

 


مدیرعامل کرمان خودرو در پایان تاکید کرد: کرمان خودرو آمادگی کامل دارد که با معتبرترین برند های بین المللی در صنعت خودرو همکاری و تعامل مشترک داشته باشد. این سرمایه گذاری ها چه تکمیل کننده فعالیت های گذشته شرکت باشد و چه جدید، این «ظرفیت» در ایران و در کرمان خودرو به خوبی وجود دارد.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 54537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha