کد خبر 54598
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
بازرسی از «سایپا» به کجا رسید؟

پرشین خودرو: رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت بازرسی از خودروسازی سایپا، گفت: در حال اقدام هستیم و هنوز پرونده تکمیل نشده. موضوع بیشتر در رابطه با ثبت‌نام‌ها بود که از مردم پول دریافت می‌کنند، اما ایفای تعهد نمی‌کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت قراردادهای نفتی، گفت: از نظر ما در قراردادهای نفتی ایراداتی وجود داشت که این موضوع را به روسای سه قوه منعکس کردم. همچنین اخیراً در جلسه‌ای که با آقای زنگنه و معاونین‌شان داشتیم ایرادات را نیز به آنها منعکس کردیم که این ایرادات حدود 12 الی 13 مورد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزارت نفت تمکین کرد و قرار شد پیشنهادهای ما را در قراردادها بگنجاند و اصلاح شود؛ لذا بعید می‌دانم اگر این پیشنهادها عملی شود مشکلی وجود داشته باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت بازرسی از خودروسازی سایپا، گفت: در حال اقدام هستیم و هنوز پرونده تکمیل نشده. موضوع بیشتر در رابطه با ثبت‌نام‌ها بود که از مردم پول دریافت می‌کنند، اما ایفای تعهد نمی‌کنند. خوشبختانه قبل از عید در زمان دهه فجر حدود 19 هزار و خرده‌ای ثبت‌نام صورت گرفته بود که حدود 9 هزار مورد را تحویل داده‌اند و تعداد کمی برای تحویل باقی مانده که ان‌شاءالله آنها را نیز پیگیری می‌کنیم.

سراج درباره آخرین وضعیت فساد در فوتبال، افزود: گروه‌های بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در وزارت ورزش مستقر هستند؛ در واقع ما نمی‌توانیم در قسمت‌های خصوصی ورود پیدا کنیم و فقط تیم‌هایی که از بودجه دولت ارتزاق می‌کنند را می‌توانیم نسبت به آنها ورود پیدا کرده و بررسی کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با آخرین وضعیت دکل نفتی که سئوال یکی دیگر از خبرنگاران بود، گفت: پرونده را برای رسیدگی به دادسرا ارسال کرده‌ایم و دادسرا در حال رسیدگی به آن است.

سراج در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا سازمان بازرسی نظارتی بر فروش اموال بابک زنجانی دارد یا خیر، گفت: این موضوع در اختیار دادستانی است. البته بر اساس گزارشات ما پرونده تکمیل شد و خوشبختانه وزارت نفت و دادستانی با یکدیگر ارتباط خوبی دارند که اموال‌ را قیمت‌گذاری کنند که نسبت به بازپرداخت دیون اقدام شود.
 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





منبع: ایسنا

کد خبر 54598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha