کد خبر 54681
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
نظر اورژانس درباره مصدومان تصادف

پرشین خودرو: رئیس اورژانس کشور بر لازم‌الاجرا بودن بخشنامه رایگان کردن مصدومان ترافیکی و تصادفات با فرم اورژانس ۱۱۵ و حتی بدون داشتن کروکی پلیس تأکید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در پی مشاهداتی در زمینه عدم قبول فرم اورژاسن 115 برای رایگان‌کردن هزینه‌های بیمارستانی مصدومان ترافیکی در تصادفات و بهانه آوردن نسبت به وجود کروکی پلیس از محل تصادف؛ امین صابری‌نیا-رئیس اوراژنس کشور به تسنیم، اظهار داشت: از زمان ابلاغ بخشنامه‌ای که در اواخر سال 94 به تمام بیمارستان‌ها ارائه شد باید مصدومان ترافیکی در تصادفات بتوانند بدون کروکی پلیس و فقط با داشتن فرم 115 اورژانس هزینه‌های بیمارستانی آنان رایگان شود.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: هم اکنون باید تمام بیمارستان‌ها به این بخشنامه عمل کنند و اگر بیمارستانی هنوز هم کروکی پلیس را دلیل بر رایگان شدن هزینه‌های مصدومان ترافیکی عنوان کند به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌هایی که انجام دادیم اکثر بیمارستان‌ها در حال حاضر این بخشنامه مبنی بر رایگان بودن هزینه‌های مصدومان ترافیکی در تصادفات را بدون داشتن کروکی پلیس و فقط با صرف داشتن فرم اورژانس 115 اجرا می‌کنند.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 





منبع: تسنیم

کد خبر 54681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha