میانگین زمان انتظار برای امدادرسانی به 25 دقیقه رسید

پرشین خودرو: مجری امداد نوروزی 5گروه خودروساز داخلی و خارجی گفت: مدت زمان انتظار امداد خواهان با توجه به افزایش میزان سفرها نسبت به نوروز سال94 و همچنین افزایش امدادرسانی، به 25 دقیقه رسید.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، علیرضا برنجی، با اعلام این خبر از افزایش 9درصدی میزان امداد رسانی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.
به گفته وی، استان های مازندران، اصفهان، تهران، فارس و خوزستان با بیشترین تقاضای حمل و امداد فنی، جز 5 استان اول امداد رسانی در نوروز امسال شدند.
مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان افزود: استان های لرستان، کرمانشاه و زنجان نیز با کمترین میزان امدادرسانی نسبت به دیگر استان های کشور، جزء کمترین میزان امدادخواهان نوروزی قرار گرفتند.

 


برنجی، تاکید کرد: طرح امداد و خدمات مشترک نوروزی با همکاری و همیاری بخش خدمات پس از فروش شرکت های "پرشیا خودرو(مرکز فروش و خدمات ب.ام.و)"، "اطلس خودرو(نماینده محصولات کیا در ایران)"، "جیلران موتور(نماینده محصولات جیلی در ایران)"، و دو خودروسازی داخلی "مدیران خودرو" و "کرمان موتور" بخوبی و بطور کامل در 15 فروردین ماه به پایان رسید.
مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، یکی از مهمترین علل افزایش خدمات رسانی و مشکلات بوجود آمده برای امدادخواهان در نوروز امسال را شرایط جوی در استان های شمالی و شمال غربی کشور اعلام کرد.
برنجی در پایان با اعلام شماره تلفن 64026-021 مرکز تماس شبانه روزی امداد خودرو رفاه ایرانیان از آمادگی این شرکت امدادی برای ارائه هرگونه خدمات امدادی در طول ایام سال خبر داد و افزود: این مرکز برای دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد از سوی مشتریان و امدادخواهان نیز آماده است.

کد خبر 54683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha