کد خبر 54697
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کلاه‌کاسکت 800یورویی در بازار اروپا

پرشین خودرو: کلاه ایمنی جدیدی ویژه موتورسیکلت رانها ساخته شده که در بهبود عملکرد آنها تأثیرگذار است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برند Shoei که در دنیای طراحی و ساخت کلاه ایمنی ویژه موتورسیکت سوارها از اعتبار و درخشش خاصی برخوردار است در تازه ترین ابتکارعملی که در این زمینه به خرج داده محصولی را روانه بازار کرده که برای موتورسیکلت سوارانی که به سرعت توجه زیادی دارند کاربرد بیشتری خواهد داشت.

این محصول خلاقانه X-Spirit III نام دارد که از حیث راحتی در استفاده و آیرودینامیک بودن پرچم دار جدید برند Shoei به حساب می آید و اکنون امکان استفاده از آن در اروپا فراهم شده است.

مهمترین ویژگی این کلاه ایمنی، ساختار جالب توجه آن است. مهندسان در ساخت آن ابتکار خاصی به خرج داده و سیستم پایدارسازی را در قسمت عقبی آن قرار داده اند که تأثیر قابل توجهی در ساختار آیرودینامیکی آن دارد.

این کلاه ایمنی بارها در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته که نتایج بررسی ها نشان می دهد این سیستم پایدارساز تا ۱۰ درصد کشش وارد آمده بر آن را کاهش می دهد. این قابلیت در مواردی همچون رقابت شانه به شانه موتورسیکلت سواران در رقابتهای سرعت و پیست اهمیت بالای خود را نشان می دهد.

همچنین ساختار این کلاه به گونه ای است که سیستم تهویه هوای مطبوع در آن از طریق شش ورودی مخصوص صورت می گیرد. از آن گذشته سیستم خنک کننده مخصوصی در آن تعبیه شده که جریان هوا را مستقیما به صورت موتورسیکلت سوار هدایت می کند.

این محصول جدید با قیمت حدود ۸۰۰ یورو به فروش می رسد.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 







منبع: مهر

کد خبر 54697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha