«لکسوس» نسل جدید LFA را در نمایشگاه توکیو رونمایی می‌کند

پرشین خودرو: لکسوس LFA در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. مدیر عامل اروپایی این خودروساز ژاپنی فوریه سال جاری اعلام کرد که این شرکت برای معرفی نسخه‌ی دوم این خودرو عجله‌ای ندارد. به تازگی اخباری منتشر شده که نشان از رونمایی نسل جدید LFA در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نسخه‌ی اصلی LFA با پیشرانه‌ی ۴.۸ لیتری V10 و توان ۵۶۰ اسب بخاری خود، یکی از جذاب‌ترین خودروهایی بود که برای اولین بار سال ۲۰۱۰ میلادی معرفی شد. این خودرو نه تنها طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد بلکه از کارشناسان گرفته تا مشتریان این مدل، همه عاشق لکسوس LFA هستند. به محض معرفی این خودرو در سال ۲۰۱۰ فروش آن آغاز شد و تا تولید و عرضه‌ی پانصدمین و در واقع آخرین نسخه‌ی آن تا دسامبر سال ۲۰۱۲ به طول انجامید.

 

 

 

لکسوس LFA

 

 

اخیرا شایعاتی به گوش می رسد که نسل دوم خودروی جذاب لکسوس LFA در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد که نشان می‌دهد این خودروساز ژاپنی برای عرضه‌ی نسل جدید LFA عجله‌ی زیادی ندارد. ولی به هر حال خیلی‌ها مانند ما از رونمایی نسخه‌ی دوم این خودرو خوشحال خواهند شد.

 

 

این گمانه‌زنی‌ها و شایعات براساس اطلاعاتی است که وب‌سایت ژاپنی Response و شرکت طراحی Fogilo Design در ژاپن ارائه کرده‌اند. براساس اطلاعات به دست آمده از ترجمه‌ی این سایت‌های ژاپنی به کمک ترجمه‌ی گوگل، به نظر می‌رسد نسل جدید لکسوس LFA از یک پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری V8 با توان شگفت‌انگیز ۸۰۰ اسب بخار بهره می‌برد که نسبت به نسخه‌ی قبلی ۲۴۰ اسب بخار بیشتر است. ضمن اینکه باید دقت کنید تعداد سیلندرها ۲ عدد کمتر شده و حجم موتور نیز ۱۱۰۰ سی‌سی کاهش یافته است.

 

 

رندری که وب‌سایت ژاپنی ریسپانس نشان داده، تقریبا سبک طراحی نسخه‌ی اصلی LFA را برای ما تداعی می‌کند. ولی همان طور که می‌بینید چراغ جلوی چهار نقطه‌ای و چراغ حرکت در روز (daylight) بومرنگی LFA جدید مشابه لکسوس LC 500 مدل ۲۰۱۷ است.

 

 

به نظر می‌رسد فعلا همه چیز در حد شایعه است و از امروز تا نمایشگاه خودروی ۲۰۱۹ توکیو اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. حتی اگر لکسوس تصمیم داشته باشد تا از نسل دوم LFA در این نمایشگاه رونمایی کند، هر اتفاقی می‌تواند تا سال ۲۰۱۹ تصمیم این خودروساز را تغییر دهد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

منبع: زومیت

 

کد خبر 54708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha