خرید سهام «ایران خودرو» توسط فیات تکذیب شد

پرشین خودرو: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو اعلام كرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همكاری این شركت با شرکت های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاكرات جاری خواهد بود.

به گزارش«پرشین خودرو»، مدیریت ارتباطات ایران خودرو با تاكید بر اینكه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی این شركت اطلاع رسانی می شود، اعلام كرد كه در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همكاری ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده كه هیچ یك از آنها قابل استناد نیست.

براساس این گزارش، همانگونه كه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیشتر اعلام كرده، تماس ها و مذاكرات جدی گروه صنعتی ایران خودرو و شركت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئیات و اخبار مربوط به آن از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر مطالبی پیرامون نحوه و سطح همكاری های گروه صنعتی ایران خودرو و شركت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پیداست كه اظهارنظر پیرامون چنین موضوعاتی، نیازمند آگاهی و اشراف بر جزئیات مذاكرات است و كسانی كه در متن این گفتگوها و تماس ها قرار ندارند، نمی توانند اطلاعات صحیحی در اختیار رسانه ها و افكار عمومی قرار دهند.

مدیریت ارتباطات و امور بین­ الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاكید بر اینكه این گونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه، علاوه بر غیرمرتبط و غیرمستند بودن، در روند مذاكرات و توافق های موردنظر اختلال ایجاد می كنند، از رسانه ها درخواست كرد با توجه به حساسیت مذاكرات و توافق های بین المللی، اخبار و اطلاعات مربوط به این همكاری ها را فقط از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی ایران خودرو دریافت و منتشر كنند.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 54723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha