کد خبر 54746
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
تیگو 7، شاسی بلند جدید «چری»

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی چری که عمدتا محصولات آن را با برند "ام وی ام" یا مدیران خودرو می‌شناسیم، به تازگی پیش نمایشی از برند جدید خود یعنی "تیگو 7" منتشر کرده تا مقدمه‌ای برای معرفی زنده‌اش در نمایشگاه خودروی پپکن چین فراهم کرده باشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در حال حاضر خودروی چری تیگو 5 در کشور توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و تا کنون هم توانسته با امکانات و قیمت مناسب، مشتریان زیادی را جذب خود کند، حالا پس از موفقیت تیگو 5، شرکت خودروسازی چری قصد معرفی شاسی بلند دیگری با همین نام، ولی با کد 7 دارد.



براساس گزارشات منابع و اطلاعاتی که شرکت خودروسازی چری در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، تیگو 7 برندی بالاتر و مجهز‌تر از تیگو 5 خواهد بود که براساس گزارشات، فعلا پیشرانه‌ای 1.5 لیتری بنزینی و پیشرانه‌ای 2 لیتری بنزینی در صف مولد قدرتی آن قرار گرفته‌اند. هر دو پیشرانه ذکر شده هم به کمک یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک به تبدیل و انتقال قدرت می‌پردازند که در این خصوص به صورت دلخواه و بسته به سفارش مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود.



تصاویری رسمی این اتومبیل هم فعلا در دسترس نیست، ولی شرکت خودروسازی چری همانطور که گفتیم، وعده معرفی این خودرو را در نمایشگاه پکن 2016 داده که از تاریخ 25 آوریل همین سال ( حدودا 5 اردیبهشت 95) آغاز بکار می‌کند.



قیمت مدل پایه این اتومبیل هم فعلا 130 هزار یوآن و قیمت مدل فول آپشن آن هم در حال حاضر 170 هزار یوآن اعلام شده است که چیزی نزدیک به قیمت 150 هزار یوآن تیگو 5 است و می‌توان امید به تولید آن توسط مدیران خودرو داشت.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 54746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha