کد خبر 54780
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تجلیل «هنسی» از «ونوم GT اسپایدر» در سالگرد 25 سالگی

پرشین خودرو: هنسی پرفورمنس (Hennessey) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کمپانی‌اش، بار دیگر از رکورد سریع ترین خودروی جهان با هنسی ونوم GT اسپایدر تجلیل کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هنسی ونوم GT اسپایدر، یکی از سریع‌ترین خودروهای حال حاضر جهان است که در سینه خود از پیشرانه‌ای 7 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو BiTurbo سود می‌برد که حالا با بروزرسانی‌های همه جانبه می‌تواند قدرتی 1451 اسب بخاری و گشتاوری 1745 نیوتن متری تولید کند تا در عمل تبدیل به شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای و در پیست سرعت هم تبدیل به حداکثر سرعتی 428 کیلومتر بر ساعتی شود.



اشتباه نکنید، ما داریم در رابطه با خودرویی کانورتیبل یا کروکی صحبت می‌کنیم، پس با این حساب باید میزان مقاوت خودرو با سقف باز را هم حساب کرد.



رکورد قبلی با سرعت 408 کیلومتر بر ساعتی متعلق به بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ویتس است که همچون هنسی ونوم GT، خودرویی کروکی بوده و در هنگام تست و رکوردزنی با سقف باز حاضر شده است، حال هنسی ونوم توانسته رکورد بوگاتی ویرون را جابجا کند و این عدد را به 428 کیلومتر بر ساعت ارتقا دهد، به همین دلیل در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کمپانی هنسی، تجلیلی ویژه از این رکورد شده است.



به منظور بزرگداشت این رکورد جهانی، هنسی اعلام کرده که سه نسخه دیگر از هنسی ونوم GT اسپایدر را تولید خواهد کرد که هر کدام به قیمت 1.3 میلیون دلار به متقاضیان عرضه خواهد شد.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 54780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha