10 تا 90 جایگزین 11 تا 99 شد

پرشین خودرو: با توجه به اتمام شماره‌گذاری پلاک خودروهای تهرانی با شماره 99، در روزهای آتی عدد 10 بر روی پلاک خودروها خودنمایی می کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در روزهای آینده خودروهای جدید تهران با پلاک 10 به سطح خیابان‌ها می‌آیند چرا که پلاک 99 زودتر از موعدی که تصور می شد به اتمام رسید و اینک راهکار ارائه شده، استفاده از کد های 10 تا 90 است.
پیش از این ظرفیت پلاک های 99 بیش از 56 هزار عدد عنوان شده بود که پیش بینی می شد تا اواسط امسال هم باقی بماند اما به اعتقاد کارشناسان وام 25 میلیونی خودرو که سال گذشته توسط دولت ارائه شد و به نوعی یک وام استثنایی در حوزه بانکداری کشور به حساب می آمد به یکباره بیش از 130 هزار نفر را صاحب خودرو کرد که البته بیشتر متقاضیان را تهرانی ها تشکیل می دادند.
چندی پیش رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور پایتخت گفته بود: پس از به اتمام رسیدن پلاک های ملی در تهران چند راهکار مختلف در نظر گرفته شده است که جابه جایی حروف می تواند از همه اجرایی تر باشد.
سرهنگ سعید روحی عنوان کرده بود: طرح جا به جایی حروف در پلاک ها بین کارشناسان پلیس راهور مطرح شده است که می تواند جایگزینی پس از اتمام پلاک های 99 باشد. از سوی دیگر شماره های 10 تا 90 پس از به اتمام رسیدن پلاک ها مدنظر است.
بر این اساس طبق محاسبه کارشناسان نباید به این زودی ها شماره پلاک های 2 رقمی مشابه در تهران به پایان می رسید. از طرفی برخی ها می گویند پلاک های به نسبت رند هنوز در مرکز شماره گذاری موجود است.

کد خبر 54816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha