«رنو تالیزمان»، تابستان امسال به بازار ایران می آید

پرشین خودرو: مدیر فروش نگین خودرو معتقد است بازار خودرو در فصل بهار، بهتر از گذشته خواهد بود البته هنوز ابتدای سال است و باید قدری زمان بگذرد تا بتوان پیش بینی درستی از وضعیت بازار داشت.

علی شکوهی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از بازار خودرو به خصوص در شش ماهه دوم سال، پیش بینی می شود بازار بهاری خودرو نسبت به سال گذشته بهتر باشد.



مدیر فروش نگین خودرو که وارد کننده رسمی محصولات رنو در کشور است، ادامه می دهد: واردات محصولات رنو نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و این را می توان از میزان پیش فروش خودروها در سال گذشته متوجه شد که باعث شد سهم چندین درصدی در بازار واردات خودرو کشور داشته باشیم.



شکوهی همچنین ادامه داد: پیش بینی می شود بازار فروش محصولات رنو در فصل بهار با رشد خوبی مواجه باشد و نسبت به گذشته محصولات بیشتری به فروش رسد.



وی در خصوص پیش فروش محصولات رنو در ایران بیان کرد: بخشنامه های فروش مربوط به سال گذشته هستند که خوشبختانه مورد استقبال مشتریان قرار گفته است، همچنین رضایت مشتریان از محصولات رنو باعث «رشد تقاضا» در این شرکت شده است به طوریکه تقاضا برای محصولات رنو رشد 50 درصدی را تجربه کرده است.



این مقام مسئول در خصوص وارد کردن خودروی جدید از محصولات رنو به ایران گفت: در فصل بهار فروش محصولات همان هایی هستند که در سال قبل وجود داشتند اما در تابستان، رنو یک خودروی جدید به نام «تالیزمان» را به ایران خواهد آورد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 54833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha