کد خبر 54886
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
قایق لوکس تفریحی «استون مارتین» رونمایی شد

پرشین خودرو: کمپانی‌های خاص خودروساز، علاوه بر خودروها به دنبال تولید وسائل نقلیه لوکس در هر نوعی هستند. استون مارتین یکی از خودروسازان خاص است که اقدام به ساخت قایق تفریحی لوکس کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در صورتی که 007 در فیلم بعدی جیمز باند نیاز به قایق داشته باشد، خیلی نباید تعجب کرد که از قایق تفریحی AM37 استفاده کند. یکی از شرکت‌های مشهور طراحی به استون مارتین در زمینه‌ی طراحی و توسعه این قایق‌ تفریحی مشاوره داده است تا اصالت این برند انگلیسی حفظ شود. نتیجه این همکاری قایق AM37 است که در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

 

 

قایق AM37 استون مارتین ۱۱.۳ متر طول دارد و با سه پیشرانه‌ی متفاوت عرضه می‌شود. AM37 به صورت استاندارد از پیشرانه‌ی دیزل به نام مرکوری (Mercury) با توان ۳۷۰ اسب بخار بهره می‌برد. نمونه‌ی توانمند‌تر این قایق به پیشرانه‌ی دیزلی ۴۳۰ اسب بخاری مجهز است. پیشرانه پیشنهادی سوم نیز، ۵۲۰ اسب بخار برای نمونه‌ی خاص AM37 S می‌تواند توان تولید کند. سریع‌ترین قایق استون مارتین نیز همین مدل است که می‌تواند ۵۲ گره دریایی معادل با ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد.

 

 

قایق تفریحی استون مارتین

 

 

علاوه بر توانایی‌های حرکتی بالا، AM37 یک قایق تفریحی مملو از تکنولوژی است. رابط کاربری آن شامل چندنی نمایشگر دیجیتال در کنار یک صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی اصلی است. تعداد زیادی از امکانات این قایق نیز قابلیت کنترل از راه دور را دارند؛ سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حتی قهوه‌ساز بخشی از قابلیت‌های قایق استوت مارتین هستند که از راه دور کنترل می‌شوند. هم‌چنین در این قایق سیستم لنگر الکترونیکی و پلتفرم شنا با زدن یک دکمه از قسمت عقب قایق خارج شده و در دسترس خواهند بود.

 

 

قایق تفریحی استون مارتین

 

 

امکانات لوکس دیگری نیز در این قایق فراهم شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قرارگیری کابین در پایین عرشه و استفاده از سطوح چوبی زیبا و همچنین مبل و تخت اشاره کرد. بدنه‌ی اصلی قایق از کامپوزیت با رزین اپوکسی با تکنولوژی بالا ساخته شده و همچنین از قطعات سازه‌ای کربنی در قسمت‌های مختلف آن به کار گرفته شده است. از جمله این قطعات، سه پنل کربنی مورد استفاده در قسمت اتاقک راننده است که آن را به خوبی پوشش می‌دهد. این پنل ها به طور خودکار جابه جا می‌شوند تا پوشش قسمت کابین راننده برداشته شده و شرایط ورود به اتاقک را مهیا کنند. قایق تفریحی AM37 در شهر میلان به معرض دید درآمده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 54886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha