فیات 500؛ نقلی و کم مصرف

پرشین خودرو: اخیرا در خیابان های شهر حجم بیشتری از خودروهای فیات را مشاهده می کنیم اما اینک خودرویی که ظاهرا استقبال بیشتری از آن به عمل آمده، فیات 500 است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این خودروی جمع و جور نقلی که 4 سیلندر خطی دارد حجم موتوری معادل 1242سی سی دارد و می تواند صفر تا 100 کیلومتر را طی 13 ثانیه طی طریق کند.

 

ادامه این خبر می افزاید: فیات 500 می تواند در نهایت 160 کیلومتر در ساعت بپیماید اما شاید طرفداران محیط زیست از آلایندگی یورو 6 این خودرو استقبال بیشتری به عمل بیاورند.

 

از دیگر نکاتی که موجب شده این خودرو طرفداران بیشتری کسب کند مصرف بنزین این خودرو 4 سیلندر است. می توان با این خودرو تا قم رفت و تنها 4 کیلومتر بنزین مصرف کرد. فیات 500 در جاده تنها 3.6 لیتر بنزین می خواهد و به صورت ترکیبی 4.7 لیتر را می طلبد؛ البته اگر گرفتار ترافیک های بی حد و حصر تهران شوید باید آمادگی مصرف 5.6 لیتری این خودرو در صد کیلومتر هم داشته باشید که البته به نظر می رسد در مقایسه با خودروهای مشابه کم مصرف تر از بقیه باشد.

 

خاطر نشان می شود این خودروی محبوب بین المللی که عنوان می شود کوچکترین خودرو حال حاضر در کشور هم است 92 میلیون تومان قیمت دارد و توسط شرکت خودروسازی توسعه بین الملل لوتوس به مشتریان عرضه می شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 54911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha