کد خبر 54912
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

پرشین خودرو: ابتدا تصور می شد کامبیز دیر باز آغازگر کری خوانی تاریخی هواداران پرسپولیس و استقلال بر سر اعداد محبوبشان باشد اما گویا هنوز بازی تمام نشده «قائله 4 محبوب» توسط تماشاگران در ورزشگاه صدهزار نفری طنین انداز شده بود.

به گزارش سرویس سایر اخبار «پرشین خودرو»، بعد از برد تاریخی پرسپولیس مقابل استقلال این طرفداران پرسپولیس بودند که عدد 4 را همانند عدد 6 و 10 از آن خود کردند.

 

البته بینندگان تلوزیونی تصور کردند شاید این کامبیز درباز بازیگر سینما باشد که با حضور در ویژه برنامه شبکه 3 در خصوص این مسابقه، آغار گر این کری خوانی باشد اما زودتر از او 60 هزار تماشگر پرسپولیسی حاضر در ورزگشاه با نشان دادن عدد 4 با بازیکنان پیروز این مسابقه همراه شدند.

 

یکی از عجیب ترین اتفاقات اما موج عدد 4 محبوب در صفحه های رسمی طرفدارن باشگاه پرسپولیس تهران است. در اقدامی غیر منتظره تنها چند دقیقه بعد از پایان بازی تمام صفحات رسمی و غیر رسمی و کانال های طرفدارن این باشگاه به سرعتی فراگیر 4 محبوب را در صفحه اول خود قرار دادند. البته مشخصا ابتدا به ساکن این طرفدران فوتبال دوست بودند که حتی در پیام های شخص ی خود را زدن 4 گل را به رقیب دیرینه خود یادآوری می کردند.

 

از آنجا می توان « 4 محبوب» را یک اقدام غیر هماهنگ شده اما خود جوش تلقی کرد که وقتی از دکتر عراقچی پرسیدند توافق هسته ای ایران با 5 قدرت جهانی را چه می نامید گفت چه بخواهیم و چه نخواهیم این مردم و روزنامه نگاران که نامی بر این توافق می گذارند.

 

حالا باید دید چالش طرفداران استقلال با این عدد چه می شود چه انجا که اینک هر کسی را می بینیم که 4 انگشت خود را بالا گرفته به یقین باید او را یک پرسپولیسی 2 اتشه بپنداریم. باید دید طرفدرانم سنتی تر پرسپولیس حاضر می شوند از عدد 6 محبوب خود دست بکشند یا «4 محبوب» تبی است که فعلا بالا گرفته و چندی دیگر فروکش می کند.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 54912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha