کد خبر 54946
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

پرشین خودرو: فوکوکا شهری در جنوب ژاپن و در فاصله‌ی 90 کیلومتری از مرکز زلزله اخیر ژاپن قرار دارد. پس از زلزله، کفی عجیب در سطح خیابان‌های مرکزیِ شهر فوکوکا ظاهر شد که علت آن مشخص نیست!

به گزارش «پرشین خودرو»، چند روز پیش زلزله‌ای به قدرت 7.3 ریشتر ژاپن را لرزاند. در اولین ساعات صبح شنبه، یا به عبارتی تنها چند ساعت پس از زلزله مهیب ژاپن، پوششی از کف در خیابان‌های مرکزی شهر فوکوکا پدیدار شد.
 
کاربران شبکه اجتماعی توییتر تصاویری از کف پخش شده در سطح خیابان را به اشتراک گذاشتند و برخی آن را «منزجر کننده» نامیدند.
 
کازوکی نابتا در محله صنعتی تنجین، جایی که کف‌ها ظاهر شدند، زندگی می‌کند. او می‌گوید: «من به عینه بلافاصله پس از زلزله شاهد آن کف‌ها بودم.»

شهری که پس از زلزله

شهری که پس از زلزله

برخی می‌گویند که احتمالا زلزله موجب ترکیدن یکی از لوله‌های زیرزمینی شده و همین مسئله باعث پدیدار شدن کف در سطح خیابان‌های مرکزی شده است.
 
آقای نابتا می‌گوید: «مردم به سرعت از این اتفاق عکس گرفته و بر روی توییترشان قرار می‌دادند. از آنجایی که این خیابان به منزل من نزدیک بودم، شخصا به آنجا رفتم تا ببینم اوضاع از چه قرار است. آنجا یک ماشین آتش نشانی قرار داشت. چیز خاصی نبود؛ کف معمولی بود.»
 
فوکوکا در فاصله 90 کیلومتری کوماموتو قرار دارد، جایی که قدرتمندترین لرزه‌ها احساس شد. ساکنین شهر فوکوکا نیز وجود لرزه‌های شدید را تایید کردند، اما آسیب جدی به ساختمان‌های این شهر وارد نشد. زلزله اخیر ژاپن موجب کشته شدن 29 نفر و زخمی شدن بیش از 1500 نفر شد.
 
سخنگوی شهرداری فوکوکا از وجود کف‌ها در سطح خیابان ابراز بی‌اطلاعی کرده که همین مسئله به مرموز ماندن این اتفاق افزود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

منبع: فرادید

کد خبر 54946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha