کد خبر 54964
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
چرا اعلام گزارش کیفی تاخیر دارد؟

پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برخی دلایل و موضوعات پشت پرده باعث شده که گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی به طور منظم منتشر نشود.

به گزارش «پرشین خودرو»، امرالله امینی اظهار کرد: کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی پایین است و ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته این موضوع را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بسیاری از خودروهای داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند، خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه خودروسازان به دلیل انحصاری بودن بازار انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: موضوع تاسف برانگیز دیگر این است که گزارش وضعیت کیفی خودروهای تولیدی در کشور نیز به دلایلی به صورت منظم منتشر نمی‌شود.

وی افزود: این وضعیت در حالی است که این حق مصرف‌کنندگان است که از جدیدترین وضعیت کیفی خودرویی که می‌خواهند انتخاب کنند آگاهی داشته باشند.

امینی با بیان اینکه انتشار منظم و گسترده وضعیت کیفی خودروها باعث تحت فشار قرار گرفتن خودروسازان برای اصلاح کیفیت خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروسازان باید در قبال کیفیت محصولات خود پاسخگو باشند و انتشار منظم گزارش‌های ارزیابی کیفی قدم اول در این راه است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

منبع: ایسنا

کد خبر 54964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha