کد خبر 55027
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
«لی اکو»، رقیبی قدرتمند برای «تسلا» مدل S +تصاویر

پرشین خودرو: امروز صبح نسخه تکامل یافته لی‌سی "لی اکو (LeECO)"، خودرویی ساخته شده به دست چینی‌ها که پیش از این با نام LETV شناخته می‌شد، توسط شرکت سازنده‌اش در قالب یک پیش نمایش برای حضور رسمی در نمایشگاه پکن چین معرفی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو مستقیما بازار خودروهای الکتریکی را تهدید کرده و به عنوان رقیب، انگشت اشاره‌اش را به طرف تسلا مدل S چرخانده است.

خودرو از لحاظ طراحی، با موئلفه‌های بسیار خوبی طراحی شده و در اصل هماهنگی خاصی میان روح ظاهری و روح باطنی آن ایجاد کرده است.

در این خصوص شاهد یک طراحی بسیار خوب برای یک خودروی الکتریکی هستیم که در قسمت جلویی آن برای افزایش ضریب آیرودینامیکی از هیچگونه ورودی هوا استفاده نشده (البته برای خودروهای تمام الکتریکی نیازی هم به ورودی هوا نیست) و در عوض چراغ‌های پیشانی آن سرتاسر از قسمت سمت چپ به صورت قوسی تا قسمت سمت راست بدنه کشیده شده است.

سقف ساخته شده برای این خودرو هم تماما از شیشه بوده و به نظر می‌رسد که با شیشه جلو و عقب خودرو یکپارچه باشد. در قسمت عقبی خودرو هم شاهد یک طراحی اسپرت بر روی خودرویی الکتریکی هستیم تا محصول تسلا مدل S بیش از پیش احساس خطر کند و این تهدید را جدی بگیرد.


در داخل کابین هم از هیچگونه دکمه‌ای فیزیکی استفاده نشده است، ولی در عوض همچون تسلا مدل S از صفحه نمایشگری بسیار بزرگ استفاده شده و تمامی کلیدهای عملکردی به صورت لمسی به این سیستم سرگرمی منتقل شده است.


در خصوص مشخصات فنی این محصول هم شرکت سازنده ترجیح داده اطلاعاتی فنی تا زمان معرفی رسمی این خودرو ارائه نکند، ولی خوشبختانه ما می‌دانیم که این خودرو تمام الکتریکی بوده و حداقل باید دارای شتاب و سرعتی بالا باشد تا بتواند خودروی تسلا مدل S را به چالش بکشد.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha