جشنواره ایساکو با رضایت 92 درصدی مشتریان پایان یافت

پرشین خودرو: جشنواره خدمات نوروزی شركت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، ایساكو، كه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده بود، با ارایه خدماتی كه از دیدگاه مشتریان مناسب ارزیابی شد، در پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری با موفقیت پایان یافت.

به گزارش «پرشین خودرو»، این جشنواره با هدف ارایه خدمات ویژه در تعطیلات نوروز و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و در نتیجه افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش برگزار شد. در روزهای اجرای این طرح، 519 نمایندگی (67درصد از كل نمایندگی‌های ایساكو)، 262 فروشگاه و 2140 اكیپ امداد به صورت كشیك آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شامل دارندگان محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروها شدند. همچنین تعداد 44 نمایندگی در مراكز استان‌ها و شهرهای پرتردد، آماده پذیرش شبانه‌روزی خودروها بودند.

برنامه‌ریزی این طرح به نحوی صورت گرفت كه تعداد زیادی از نمایندگی‌های كشیك در مسیرهایی كه بیش ترین تردد را دارند فعال باشند و در جاده‌هایی كه بین دو شهر فاصله زیادی وجود دارد، تعداد اكیپ‌های امداد نسبت به سال‌های پیش افزایش یافت.

گفتنی‌ست، چند ماه پیش از آغاز جشنواره نوروزی، طرح‌های انگیزشی ویژه‌ای برای نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساكو اجرا و سبد قطعات شبكه خدمات این شركت، تكمیل و در آغاز طرح نیز 850هزار قطعه، به این شبكه تزریق شد، تا مراجعین در ایام نوروز با مشكل كمبود لوازم و قطعات یدكی مواجه نشوند.

در راستای اجرای بهینه این طرح، در طول مدت جشنواره، اكیپ‌های نظارتی حضور و كیفیت كار نمایندگی‌های كشیك را كنترل كردند. شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظر بیرونی و بازرسین شركت ایساكو به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد نمایندگی‌ها را از داخل شركت مورد پایش قرار دادند.

آمارها حاكی‌ست، در این جشنواره، همكاران مركز تماس ایران‌ خودرو به بیش از 98درصد تماس‌ها از میان 140 هزار تماس، پاسخ داده و تعداد 51 هزار و 500 خدمت امدادی صورت گرفت. همچنین متوسط زمان انتظار مشتریان 24 دقیقه و 59 ثانیه، برآورد شد و زمان تعمیرات نیز كاهش یافت.

نظرسنجی و گزارش‌های نهایی نشان می‌دهد 92 درصد مشتریان از دریافت این خدمات ابراز رضایت كردند كه كاهش 50 درصدی شاخص شكایات نسبت به پذیرش در مقایسه با سال گذشته موید این رضایت‌مندی است.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha