مسئولان انجمن قطعه سازان، فاقد هرگونه سمت و مسئولیت قانونی هستند+سند

پرشین خودرو: انتخابات هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، فرهاد بهنیا عضو انجمن قطعه سازان ایران، با اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد که یک انتخابات شفاف، آزاد و پرشور با حضور تمامی قطعه سازان در 29 اردیبهشت ماه امسال برپا شود.

وی با اشاره به اینکه پیش تر قرار بود انتخابات هیات مدیره انجمن 26 اسفندماه سال گذشته برگزار شود و زمان این انتخابات به دلیل انتخاب زمانی نامناسب با اردیبهشت ماه امسال جابجا شد، افزود: همانطور که می دانید 29 اردیبهشت ماه امسال روز جوان است و امید که گروهی جدید و جوان هدایت این انجمن با سابقه کشور را بر عهده بگیرد تا هم صاحبان صنایع و هم مردم بیش از پیش به صنعت کشور امیدوار شوند.

براساس این گزارش، برگزاری انتخابات دوباره هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو به این دلیل انجام می شود که سال گذشته دیوان عدالت اداری مجمع عمومی و انتخابات یکم مردادماه 1393 این انجمن را ابطال کرد.

 

 

همچنین در تازه ترین نامه نگاری معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یکی از اعضای انجمن قطعه سازان اعلام شده است که مسئولان قبلی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو فاقد هرگونه سمت و مسئولیت قانون به عنوان هیات مدیره و دبیر در آن تشکل هستند!

در نامه دلاور نظری مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی به فرهاد بهنیا عضو انجمن قطعه سازان آمده است که این موضوع پیش تر به اطلاع اعضای انجمن رسیده و در صورت فعالیت با عناوین قبلی مسئولیت اقدام متوجه خود اشخاص خواهد بود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha