کد خبر 55138
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
تاکسی‌ها از 8نقطه به نمایشگاه می‌روند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: خدمات دهی تاکسی های پایتخت از 8 نقطه معین برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب انجام می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، میثم مظفر با بیان اینکه بیش از 100دستگاه تاکسی به صورت ویژه وظیفه انتقال هموطنان به نمایشگاه کتاب را برعهده دارند، گفت: در 8 نقطه مشخص از شهر تهران (پایانه مترو شاهد، پایانه مترو آزادگان ، پایانه های اصلی شهر و...) تاکسی ها برای خدمات دهی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب فعال هستند.

وی ساعت کاری تاکسی ها را منطبق با آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد و افزود:همچنین ون هایی را درنظر گرفته ایم که بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را به طور رایگان از متروی شهرآفتاب و پارکینگ ها به محل سالن های اصلی منتقل کنند. ضمن اینکه اگر هر زمان نیاز شد تا تعداد تاکسی ها برای خدمات به بازدیدکنندگان افزایش یابد ،مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه نرخ معینی را برای جابجایی مسافران به مقصد مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: تاکسیران ها ملزم به رعایت نرخ مشخص شده هستند و اگر تاکسیرانی از این نرخ تخطی کند، مسافران ضمن عدم پرداخت وجه اضافی شماره پلاک خودرو را به سامانه تخلفات ما ابلاغ کند.

مظفر تاکید کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب باید تخلفات احتمالی را از طریق سامانه 1888 اطلاع دهند و مطمئن باشند که مدیریت شهری با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





منبع: میزان

کد خبر 55138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha