کد خبر 55262
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
قیمت خودرو در مجلس بررسی می‌شود

پرشین خودرو: عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو هیچ توجیهی نداشت، گفت:اگر خودروسازی ها نیم نگاهی به مصرف کنندگان داشته باشند به جای افزایش قیمت محصولات خود به سمت رشد بهره وری می روند.

به گزارش «پرشین خودرو»، نادر قاضی پور در واکنش به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا گفت: افزایش قیمت هر کالایی باید پشتوانه منطقی داشته باشد، لذا در حال حاضر خودرو هیچ افزایش کیفیت و تقاضایی نداشته که قیمت ها افزایش یابد بر این اساس افزایش قیمت خودرو هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس شورای رقابت در غیاب اعضای ناظر مجلس در شورای رقابت افزایش قیمت خودرو را مطرح کرده است،افزود:بنابر صحبت های انجام شده با رییس شورای رقابت مقرر شد که افزایش قیمت خودرو در هفته آینده مطرح شود، اما متاسفانه در غیاب نمایندگان ناظر مجلس بحث افزایش قیمت خودرو بررسی شد.
نادر قاضی پور در خانه ملت

خودروسازان به جای افزایش قیمت کیفیت را افزایش دهند

قاضی پور با اشاره به افزایش یک باره قیمت ها در سال 91 ادامه داد:در سال 91 قیمت نفت،دلار و کالاهای اساسی افزایش یافته بود،اما اکنون قیمت نفت کاهش چشمگیری داشته و قیمت خودرو نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش می یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس افزایش قیمت خودرو را بررسی می کند، اظهار داشت: اگر خودروسازی ها نیم نگاهی به مصرف کنندگان داشته باشند به جای افزایش قیمت محصولات خود به سمت رشد بهره وری می روند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای رقابت، با بیان اینکه وقتی مدل یک خودرو و برخی از آپشن های آن تغییر می کند دلیل بر طراحی جدید خودرو نیست،یادآور شد:برخی از خودروسازان تنها بر آپشن خودرو می افزایند و پس از این درخواست قیمت های بالا برای آن خودرو می کنند.

"رضا شیوا" رئیس شورای رقابت درباره مصوبات جلسه دیروز این شورا گفت: گروه خودروسازی سایپا مجوز افزایش 0.4درصدی قیمت محصولات خود را گرفت و "ایران خودرو" به‌دلیل کیفیت بهتر محصولات خود می‌تواند خودروهای خود را تا1.8 درصد گران کند.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




منبع: خانه ملت

کد خبر 55262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیچکس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    درود بر شرفت آقای قاضی پور مگر فقط غیور مردی مانند شما از حق مردم و ملت بزرگوار ! دفاع کنن - سپاس