کد خبر 55275
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
«هیوندای» تاکسی راه‌آهن شد

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11گفت: خودروهای هیوندای از این پس در خطوط تاکسی راه آهن فعالیت می کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سجاد زارع صفت در این باره گفت: فاز دوم بازسازی میدان راه آهن از دو جبهه کاری درجلوی پیشخوان راه آهن و ضلع جنوب میدان آغاز و طی هفته آتی مکان استقرار تاکسی ها به درب خروجی سالن مسافربری راه آهن واقع در ضلع غربی سالن خروجی مسافرین انتقال خواهد یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 ، این اقدام را در راستای رفاه حال مسافران و نیز استفاده تاکسی رانان از خدمات رفاهی "ساختمان زائر سرا" عنوان کرد و افزود: با انتقال تاکسی ها به مکان جدید علاوه بر ساماندهی ورود خودروهای مسافربری به محوطه راه آهن و تسهیل دسترسی مسافران به تاکسی ؛ خدمات مطلوب و امکانات استراحت نیز برای آنان فراهم خواهد بود.

وی همچنین از رونمایی و ورود خودروهای هیوندای جدید و مدرن به سازمان تاکسی رانی و خدمات رسانی به مسافران راه آهن خبر داد و خاطر نشان کرد: جابه جایی خطوط تاکسی رانی و اتوبوس برای استفاده حداکثری از ظرفیت اتوبوس و حمل و نقل عمومی برای ارتقا بخشی به میدان راه آهن از دیگر طرح هایی است که هم اکنون در دست مطالعه و کارشناسی است و اقدامات اجرایی آن پس از تکمیل جزییات طرح و تایید نهایی به زودی آغاز خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



منبع: میزان

کد خبر 55275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha