نسخه فیس‌لیفت لکسوس IS معرفی شد

پرشین خودرو: لکسوس که چند روز پیش با انتشار پیش نمایشی تاریک و نامفهوم وعده معرفی فیس لیفت لکسوس IS را داد، با آغاز بکار نمایشگاه خودروی پکن، به وعده خود عمل کرد و از جدیدترین محصولش در قالب خودرویی فیس لیفت در این نمایشگاه پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو«، معمولا خودروهایی که نسخه‌های فیس لیفت آن‌ها معرفی می‌شود، هم از لحاظ طراحی ظاهری و هم از لحاظ مشخصات فنی و پیشرانه تغییراتی را تجربه می‌کنند، ولی شرکت خودروسازی لکسوس میل به رسوم نداشته و برخلاف سایر شرکت‌های خودروسازی، تنها اقدام به ایجاد تغییراتی در طراحی ظاهری IS کرده است.

این یعنی همچنان در بخش مولد قدرتی این خودرو شاهد پیشرانه‌هایی 2 لیتری توربوشارژر 241 اسب بخاری، پیشرانه‌ای تنفس طبیعی 3.5 لیتری 255 اسب بخاری و یک سیستم محرک هیبریدی 223 اسب بخاری بر روی مدل‌های مختلف این سدان هستیم.


تغییرات ظاهری این سدان هم بیشتر ظاهری بوده و شرکت خودروسازی لکسوس بیشتر به اعمال تغییراتی در طراحی سطحی این خودرو روی آورده است.

به عنوان مثال در قسمت جلویی خودرو شاهد جلوپنجره‌ای جدید در همان فرم سابق هستیم که حالا به صورت کامل در لابه‌لای آن هم از ستون‌های افقی و هم از زنبوری یکپارچه استفاده شده است. در اطراف جلوپنجره هم جدیدا از ورودی‌های هوا به جای مه شکن‌ها استفاده شده و چراغ‌های پیشانی هم تغییراتی را در قاب داخلی متحمل شده‌اند.

با نگاهی به طراحی عقب خودرو هم می‌توان چراغ‌های جدید، دیفیوزری جدید در زیر سپر عقب و خروجی‌های اگزوزی متفاوت کرومی را مشاهده کرد که حالا از حالت گردی به شکلی نسبتا ذوزنقه‌ای تغییر حالت داده‌اند. در غیر این صورت، سایر قسمت‌های طراحی بیرونی خودرو همانند نسخه استاندارد معرفی شده در سال 2013-2014 میلادی است.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha