ایران در راس کشورهایی است که «شورولت» در آن خدمات نمی‌دهد

پرشین خودرو: رئیس كل گمرك جمهوری اسلامی ایران درباره واردات خودروی شورولت به ایران گفت: این خودرو وارد گمرك نشده و همه آنها برگشت داده شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مسعود كرباسیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این خودروهای تولید كره جنوبی با وجود ثبت سفارش، به دلیل ممنوعیت ورود، وارد كشور نشدند.

واردات خودروی آمریكایی شورلت كه تا هفته گذشته در فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال 1395 بود، چهارشنبه گذشته (15اردیبهشت) از سامانه مدیریت ثبت سفارشات واردات حذف شد.

ولی الله افخمی راد رئیس سازمان توسعه و تجارت پیش از این در گفت و گویی، با تاكید بر اینكه تاكنون هیچ خودروی آمریكایی به كشور وارد نشده است، گفت: اسفندماه پارسال توسط كشور ثالث اقدام به كسب مجوز برای ثبت سفارش خودروی آمریكایی شورولت شده بود؛ اما تاكنون اقدامی برای واردات این خودروها انجام نشده است.

رئیس انجمن صنفی كارفرمایی واردكنندگان خودرو نیز در این ارتباط گفت: سایت كمپانی جنرال موتورز (بعنوان كمپانی مادر شركت شورولت) بطور رسمی اعلام كرده است شركت شورولت به پنج كشور از جمله ایران سرویس و خدمات نخواهد داد.

«میثم رضایی» وجود نمایندگی واردات شورولت را در ایران رد كرد و گفت: در سایت رسمی شركت شورولت، به طور رسمی نوشته شده كه به پنج كشور سرویس نخواهد داد كه نخستین كشور، ایران است.

شورولت یكی از گرانترین و پرهزینه ترین خودروهای آمریكایی است كه هر دستگاه از آن بین 25 هزار دلار تا 140 هزار دلار قیمت دارد و به نوعی از خودروهای لوكس محسوب می شود؛ همچنین این خودرو برای مصرف كننده هزینه های زیادی دارد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 55599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha