شاسی بلند روباز «لکسوس» در دبی به نمایش درآمد+تصاویر

پرشین خودرو: تولید نسخه‌های روباز خودروهای شاسی بلند در بین خودروسازان امری نادر است؛ به طوری که تعداد آن‌ها به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. حال این پدیده‌ی عجیب در لکسوس LX570 آن هم در دوبی، مهد خودروهای سفارشی و لوکس، دیده شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، نسخه‌ی روباز لکسوس LX 570 2016 در یکی از نمایشگاه‌های خودرو در دبی آماده برای فروش است. طبق گفته‌های UAE Sale، این خودرو ۳۵۳ هزار دلار قیمت دارد و صفر کیلومتر است.

هنوز معلوم نیست که کدام شرکت سقف لکسوس SUV را برداشته است ولی ظاهر کار مانند خودروی رنج‌رووری است که پیش از این توسط شرکت America Newsport Convertible Engineering سقف باز شده است.

 

لکسوس LX 570 سقف باز

 

به غیر از برداشتن سقف و اضافه کردن چند پنل بدنه، ظاهر این خودرو تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. تمام چهار درب وجود دارند و یک سایه بان تاشوی جدید قسمت کابین را می‌پوشاند. سقف خودرو نیز در صندوق عقب جانمایی می‌شود.

با توجه به سابقه‌ی خودروهای SUV روباز، تقاضای مشتریان برای خرید این‌گونه خودروهای عجیب به میزان کافی است؛ به طوری که در دو دهه اخیر مشاهده شده است که دو خودرو ساز این کار را انجام داده‌اند. نیسان با خودروی Murano CrossCabriolet در سال ۲۰۱۰، بازار این کلاس عجیب از خودروها را آزمایش کرد که به دلیل ظاهر زشت این خودرو به هیچ وجه مورد استقبال قرار نگرفت. در سال گذشته نیز لندروور خودروی Range Rover Evoque را باز سقف تاشو ارائه کرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 55720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha