کد خبر 55721
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
جزئیات هیوندا الانترا «اکو» 2017 منتشر شد+تصاویر

پرشین خودرو: الانترا یکی از خودروهای سدان ارزان قیمت هیوندا است که مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. این خودرو جزء سدان‏های جمع و جور محسوب می‌شود. هیوندا موتور آمریکا اخیراً جزئیاتی از این خودرو الانترای ۲۰۱۷ اعلام کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، هیوندای موتور آمریکا جزئیات مدل اکو (Eco) الانترای جدید ۲۰۱۷ را فاش کرد. قیمت این خودرو از ۲۰۶۵۰ دلار شروع می‌شود. آخرین عضو خانواده هیوندای قرار است به پربازده‌ترین الانترا تبدیل شود. مصرف سوخت آن طبق اعلام سازمان EPA برابر با ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در اتوبان و ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در معابر شهری است.

قابلیت‌های الانترا اکو ۲۰۱۷

الانترا ۲۰۱۷ اکو

 

در نمای جلوی خودرو از ال‌ای‌دی‌های روز روشن و جلو پنجره شش ضلعی معروف خودروهای هیوندا استفاده شده که در نگاه اول بسیار چشم نواز است. در فضای داخلی خودرو از یک نمایشگر لمسی هفت اینچی به همراه پشتیبانی از Android Auto و Apple CarPlay وجود دارد. از قابلیت‌های ایمنی این خودرو می‌توان به مجهز کردن الانترا به سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم دستیار تغییر مسیر و هشدار ترافیک در قسمت عقب نام برد. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به استارت خودرو با کلید، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، دسته دنده چرمی و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

 

زنجیره توان الانترا

الانترا اکو ۲۰۱۷ به پیشرانه ۱.۴ لیتری با توان خروجی ۱۲۸ اسب بخار و ۱۵۰ فوت پوند در دور ۱۴۰۰ تا ۳۷۰۰ دور بر دقیقه مجهز شده است. این پیشرانه به جعبه دنده دو کلاچه EcoShift هفت سرعته متصل شده است تا بازدهی و نرمی سیستم انتقال قدرت افزایش یابد.

امکانات بیشتر

علاوه بر اضافه شدن چراغ‌های ال‌ای‌دی روز روشن، می‌توان به نمایشگر ۳.۵ اینچی TFT درون کیلومترشمار، فرمان چرمی، گرم‌کن‌های صندلی جلو، آفتاب گیر اضافی، بالا رفتن شیشه‌ها به طور اتوماتیک، محل استراحت‌گاه دست‌ها در کنسول وسط و غیره استفاده شده است.

 

 

الانترا ۲۰۱۷ اکو

 

 

انتظار می‌رود این خودرو با توجه به پیشرانه‌ی کم‌مصرف خود، در بازار داخلی نیز در دسترس خریداران قرار گیرد.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 55721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha