نصب آپشن خودرو در هنگام تولید

پرشین خودرو: مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) می گوید این شرکت قصد دارد در آینده ای نزدیک آپشن های سفارش شده توسط مشتریان را «در هنگام تولید خودرو» بر روی آن نصب کند.

سعید ترابی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: آپکو طی این چند سال همواره سعی کرده سه خواسته اصلی مشتریان یعنی ایمنی، زیبایی و راحتی را در خودروهای ایران خودرو لحاظ کند بدین ترتیب طی رایزنی هایی که با مدیران ارشد ایران خودرو صورت گرفته در آینده ای نزدیک همزمان با تولید خودرو، آپشن های سفارش شده مشتریان بر روی خودرو نصب خواهد شد.

 

وی گریزی هم به دیگر خدمات آپکو زد و عنوان کرد: اکنون خریداران محصولات ایران خودرو می توانند امکانات مورد نیاز خود را از طریق وب سایت این شرکت به آدرس www.opco.co.ir خریدرای کنند. امکان تازه ای که در مرحله نخست به خریداران تهرانی داده شده «نصب رایگان در محل» است؛ بدین صورت که پس از ثبت سفارش از طریق وب سایت آپکو با مشتری تماس گرفته شده و پس از طی مراحلی کوتاه و هماهنگی ساعت حضور مشتری ، یكی از نیروهای باتجربه شرکت به آدرس مشتری در هر نقطه از پایتخت اعزام و آپشن مورد نظر را با استانداردهای لازم و مورد تائید شركت ایران خودرو نصب خواهد کرد.

 

ترابی در ادامه افزود: از دیگر خدمات آپکو در حال حاضر می توان به توزیع قطعات و آپشن های مورد نیاز برای تمامی محصولات ایران خودرو در فروشگاه های آپکو در سراسر کشور اشاره كرد و مشتریان می توانند طی مراجعه به فروشگاه های این شرکت و همچنین برخی نمایندگی های ایران خودرو که واحد آپکو در آن مستقر است از خدمات آپشن این شركت بهره مند شوند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که علت اینکه برخی آپشن ها در فروشگاه های آپکو موجود نیست توضیح داد: آپکو به شدت به بحث ایمنی محصولات خود توجه می کند و قصد ندارد آپشنی که از نظر الکترونیکی همخوانی با خودرو ندارد در خودرو نصب و استفاده کند به همین جهت برخی آپشن ها باید بررسی های فنی گسترده ای بر روی آنها صورت گیرد تا وارد سبد محصولات آپکو شود.

«ایمنی»؛ همواره مورد توجه

 

مدیرعامل آپکو در ادامه به فعالیت های جدی و اصلی تر این شرکت پرداخت و افزود: به طور کلی هدف آپکو طراحی، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات جانبی و سفارشی خودروهای ایران خودرو است که در آپکو تحت چند حوزه اساسی به فعالیت خود می پردازد كه از جمله آن می توان به واحد مهندسی آپکو اشاره كرد كه طراحی های جدید و آپشن را با استانداردهای خودرو نظارت و تایید می کند.

 

ترابی در عین حال از فعالیت های دیگر بخش های آپکو به خبرنگار «پرشین خودرو»، گفت: بخش نصب تجهیزات درخواستی شهروندان بر روی خودروها در سایت داخلی شرکت هم انجام می پذیرد و مشتریان می توانند کالای مورد نظر خود را همزمان خریداری و بر روی خودرو نصب کنند.

 

عضو هیات مدیره شرکت آپکو همچنین به لزوم استاندارد بودن قطعات اشاره و ابراز کرد: اینکه گفته می شود قطعات آپکو در برخی موارد مشابه آن در بازار گران تر است صحیح است چرا که تشابه فقط در ظاهر قرار دارد و در اصل این آلیاژ و فرم ساخت و مدارهای الكترونیكی یک قطعه یا کالا مهم است که از چه جنسی و كیفیت ساخته شده باشد.

 

وی افزود: در همین راستا اخیرا با هماهنگی و تعامل مشترك معاونت صادرات ایران خودرو ، خودروهای صادارتی این كارخانه مجهز به آپشن های استاندارد شركت آپكو بوده كه با استقبال خوب كشورهای هدف مواجه شده و پیش بینی می شود در آینده نزدیك با رشد و پیشرفت مطلوب در این حوزه روبرو باشیم.

 

ترابی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت نهایت تلاش خود را می کند تا در آینده نزدیک، نسبت به تجهیز آپشن هایی که مشتریان از آپکو می خواهند همزمان با تولید خودرو اقدام نماید و با توجه به جلسات پیاپی که طی این چند سال برگزار شده امکان دارد این مهم به زودی محقق شود و در ضمن به مشتریان اطمینان خاطر داد كه ایمنی برای ما مهمترین هدف بوده چرا که همواره به همكاران خود در شركت تاكید کرده ایم كه رضایت مشتری را سرلوحه كار خود قرار دهند.

کد خبر 56103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha