کد خبر 56184
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
محبوب‌ترین خودروی کامپکت 2016 را بشناسید

پرشین خودرو: خودروی مرسدس بنز GLC در مراسم اهدای جوایز Honest John، محبوب‌ترین خودرو جمع و جور در رده خودرو‌های کیفیت بالا در سال ۲۰۱۶ لقب گرفت.

داوران این مراسم در اصل خوانندگان سایت‌های بررسی خودرو در بریتانیا بودند. نویسنگان سایت Honest John بریتانیا، دریافتند که صفحات بررسی این خودرو در میان خودرو‌های جمع و جور رده بالا بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان داشته است.

دن هریسون، نویسنده سایت Honest John میگوید:« شاید مرسدس بنز شرکتی باشد که دیرتر از بقیه رقبا خود به بازار خودروهای کراس‌اوور وارد شده است، اما مرسدس GLC نه تنها از دیگران بدتر نیست، بلکه نشانگر این است که دیرآمدن آن خودرو به بازار صرفاً به خاطر وقت بیشتری بوده که برای طراحی آن صرف شده است. نکته قابل توجه دیگر این است که بررسی‌های این خودرو در میانه سال ۲۰۱۵ در رسانه‌ها منتشر شد. این به این معنی است که در زمان بررسی بازدیدها، بررسی خودروی مرسدس زمان کمتری در انتشار به سر می‌برده است و با وجود این توانسته نظرها را بیشتر به سوی خود جلب کند».

دلیل دیگری برای اقبال مخاطبان به بررسی‌های این خودرو، حضور GLC در لیست پرفروش‌ترین‌ها در بسیاری از بازارهای مرسدس بوده است. در کل می‌توان گفت خودروهای شاسی‌بلند مرسدس با سرعت بسیار بالایی در بازار‌های جهانی فروش رفته و در بالای لیست قرار دارند.

همان‌طور که از حرف C در نام این خودرو می‌توان حدس زد، در این مرسدس ردپاهایی از کلاس C و ویژگی‌های مخصوص به آن به چشم می‌خورد. در زیر لیست گزینه‌های مختلفی را که برای موتور این خودرو در نظر گرفته شده است آورده ایم. لازم به ذکر است 4MATIC نشانگر سیستم تمام چرخ متحرک مخصوص خودروهای مرسدس بنز است:

GLC 220d 4MATIC با موتور دیزل و ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت
GLC 250d 4MATIC با موتور دیزل و ۲۰۴ اسب‌بخار قدرت
GLC 250، 4MATIC با موتور بنزینی و ۲۱۱ اسب بخار قدرت
GLC 350e 4MATIC با موتور هیبرید (شارژی) با قدرت ۲۱۱ + ۱۱۶ اسب بخار که از هر دو موتور الکتریکی و بنزینی گرفته می‌شود.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 56184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha