معرفی اسپرت‌ترین سدان ژاپنی در بازار خودروی ایران

پرشین خودرو: بعد از گذشت سال ها هنوز هم میتسوبیشی لنسر های دهه ی 90 طرفداران بسیار زیادی دارند و با قیمت های مختلف بر اساس میزان تغییراتی که رانندگان این خودرو ها در موتور و بدنه ی آنها می دهند خرید و فروش می شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، لنسر در بازار کم تنوع سال های نه چندان دور کشورمان با توجه به صفات اسپرت و خانوادگی که در خود داشت به انتخاب بیشتر جوانان و علاقه مندان به رانندگی تبدیل شده بود و پس از سالها وارد کنندگان میتسوبیشی به ایران، با عرضه مجدد این محصول، تصمیم به زنده  کردن تمام آن خاطرات گرفتند اما با توجه به تنوع بسیار بازار خودرو نسبت به گذشته برای ماندن در رقابت به چیزی بیشتر از نام میتسوبیشی لنسر نیاز است .

 

19

 

به تازگی شرکت آرین موتور در لیست فروش خود، مجددا لنسر تیپ۴ را معرفی کرده است و مدل 2016 آن حدود 127 میلیون قیمت گذاری شده که با توجه به ظاهر جدید و تغییرات فنی اندک باید دید که توان رقابت با هیوندای النترا، مزدا 3، رنو فلوئنس، MG 6 و کیا سراتو با ظاهری بسیار مدرن و ژاپنی هایی نظیر هوندا سیویک و تویوتا کرولا را دارد یا خیر؟

 

11

 

لنسر تیپ۴ با مدل ۲۰۱۶، تغییراتی در بدنه و ظاهر دارد که شاید مهمترین این تغییرات تنها قرار گرفتن حاشیه ی LED در اطراف چراغ مه شکن خودرو باشد که در گذشته شاهد تغییراتی مشابه آن در فیس لیفت میتسوبیشی  ASX نیز بوده ایم.

میتسوبیشی لنسر فیس لیفت به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ ۱٫۸ لیتری MIVEC مجهز است که ۱۴۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۶ نیوتون متر تولید می کند.

این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت پایین 6.6 لیتر بر 100 کیلومتر بسیار اقتصادی ظاهر می شود.  گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی از پشت فرمان به همراه پدال های منیزیومی مربوط به این کار، قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 

22

 

در بحث ایمنی لنسر به هفت کیسه هوای مستقل مجهز است. سیستم های پایداری الکتریکی در کنار فرمان برقی حساس به سرعت باعث شده تا هندلیگ آن دقیقا به همان میزان که از آن انتظار می رود، فوق العاده باشد.

ورود بدون کلید ، تهویه اتوماتیک، سانروف، چرخش چراغ در پیچ ها، چراغ زنون با سیستم چراغ شور، سنسور نور و باران، دی لایت به همراه حجم زیادی از چرم با کیفیت برای کابین خودرو … باعث شده تا این ژاپنی از رقبای خود در بازار ایران عقب نماند و در برخی امکانات پیشرفته تر نیز باشد.

 

4-2

 

با تمام این اوصاف می توان گفت که قشر وسیعی از مشتریان خودروهای صد میلیونی، محصولات کره ای خوش فروش تر کیا و هیوندایی را نسبت به سایر خودروهای رقیب ترجیح می دهند.

 

LANCER-2016-1

 

چرا که سرعت در خرید و فروش برای این قشر از افراد بسیار حائز اهمیت است ولی لنسر به سبب ویژگی های فنی و طراحی ظاهری خاصش می تواند یکی از جذاب ترین خودروهای موجود در بازار لقب بگیرد، خودرویی که احتمالا آخرین لنسر اصیل تاریخ محسوب می شود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

منبع: دیجیاتو

کد خبر 56216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha