دغدغه بهبود کیفیت خودرو؛ از 92 تا کنون

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید طی بیش از این 3 سال از حضورش در این وزارتخانه همه هم و غمش این بوده که چهره خودروی کشور نزد مردم بهبود پیدا کند.

محمد رضا نعمت زاده در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو» با بیان این مطلب افزود: دغدغه بهبود کیفیت خودروهای داخلی از زمانی که به این سمت انتخاب شدم همیشه با من بوده است، البته در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نکرده و جلسات منظم هفتگی با خودروسازان و در مجموع عوامل صنعت خودرو از اقداماتی بوده که در همین راستا صورت گرفته است.

وی در همین رابطه ادامه داد: البته بر کسی پوشیده نیست که طراحی و تولید خودروی با کیفیت در کشور کاری بس دشوار است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز به زمان دارد در عین حال امیدوارم دست کم تا پایان دوره 4 ساله در وزرات صنعت شاهد بهبود کیفیت خودروهای ساخت داخل باشیم.

نعمت زاده همچین اظهار کرد: طی این 3 سال شاهد بالارفتن کیفیت خودروها در کشور بوده ایم و این مهم مورد تایید اکثر کارشناسان نیز قرار گرفته است البته هدف نهایی ما این است که شهروند ایرانی از اینکه سوار بر خودروی ساخت کشور خودش شود بر خود ببالد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان به خبرنگار «پرشین خودرو» گفت: امید زیادی داریم با برطرف شدن موانع تولید و بهبود قطعات خودرو شاهد «کیفیت مطلوب خودروهای ساخت داخل» باشیم که البته از سال 92 آغاز شده است و امیداریم تا سال آینده نیز به روند رو به رشد خود نیز ادامه دهد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha