کد خبر 56438
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس به سمت تهران خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: خوشبختانه در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور پدیده جوی گزارش نشده است، اما با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن روز لازم است رانندگان حتما استراحت کافی داشته و به ازای هر 1.5 تا 2 ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه تا نیم ساعت در حاشیه امن جاده توقف کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حجم تردد خودروها در محدوده‌های پارک جنگلی آمل، نارنجستان و منظریه در محور هراز، محدوده مرزن آباد تا دزدبن در محور چالوس، محدوده‌های منجیل ، رودبار در محور رشت قزوین و محدوده شیرگاه تا سوادکوه در محور فیروزکوه نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند، گفت: از ساعت 15 امروز برای تسهیل در تردد مسافران محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد و محور هراز نیز از ساعت 13 از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






منبع: ایسنا

کد خبر 56438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha