کد خبر 56440
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
نواقص چراغ‌های راهنمایی رصد می‌شود

پرشین خودرو: جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از رصد تابلوها، چراغ‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی به منظور رفع نواقص و پوشیدگی‌ها خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ حسن عابدی درباره تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که ممکن است به مرور زمان دچار نواقصی شده یا در پی رشد، شاخه و برگ درختان امکان رویتشان از بین رود، گفت: از تمام عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی خواسته‌ایم که روزانه در منطقه فعالیت خود، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را رصد کرده و مراتب را برای رفع نواقص و مشکلات پیش آمده به ما اطلاع دهند تا ما هم گزارش آن را به شهرداری منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ایرادات تابلوها و علائم دارای نواقص و پوشیدگی باید رفع شود، گفت: گاهی اوقات ممکن است وزش باد یا وقوع تصادفی باعث تخریب یک تابلو شود، گاهی متاسفانه تعدادی از شهروندان آسیب‌هایی را به برخی علائم و تابلوها وارد می‌کنند و در برخی موارد هم رشد شاخه و برگ درختان باعث پوشیدگی و کاهش دید تابلو می‌شود که تمامی این موارد از سوی همکاران من رصد و گزارش آن به شهرداری داده می‌شود.


جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور در عملیات اجرایی نصب تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نقشی ندارد، گفت: اما در مورد محل نصب و در جاهایی که نیاز به نصب تابلوی جدید یا اصلاح تابلوها و علائم موجود باشد ما نظراتمان را اعلام و بر اساس آن نسبت به نصب تابلو و علائم جدید اقدام خواهد شد. همانطور که در سال‌های اخیر هم نسبت به اصلاح صدها تابلو در سطح معابر پایتخت اقدام شده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.






منبع: ایسنا

کد خبر 56440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha