کد خبر 56447
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
پیدا شدن کودک ژاپنی بعداز 7رو

پرشین خودرو: یک پسربچه ژاپنی که از شنبه گذشته برای تنبیه در جنگل رها شده بود بعد از حدود یک هفته جست‌وجو، سالم پیدا شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، پدر و مادر "یاماتو تانوکا" این پسر هفت ساله را برای تنبیه در جنگل تنها گذاشته بودند.

او در یک پادگان نظامی در شمال "هوکایدو" پیدا شد. در حالی که فقط چند کیلومتر از جایی که آخرین بار رها شده بود فاصله گرفته بود.

پدر و مادر او ابتدا گفته بودند که فرزندشان گم شده اما سپس پذیرفتند که به دلیل "بدرفتاری" او را تنبیه کرده‌اند. آنها گفته‌اند که برای چند دقیقه تنبیه او را تنها گذاشتند و وقتی برگشتند پسرشان در آن محل نبود.

پدر یاماتو از پسرش و گروه نجات عذرخواهی کرده و گفته "ما زیاده‌روی کردیم."

به گزارش بی‌بی‌سی، "تاکایوکی تانوکا" پدر این پسربچه گفت: تمام عشق و محبت من معطوف پسرم است اما از این لحظه می‌خواهم بیشتر به او محبت کنم و تا زمانی که بزرگ شود از او محافظت کنم.

او پیش‌تر گفته بود که هنگام بازدید از این منطقه دورافتاده او به سوی مردم و خودروها سنگ پرتاب می‌کرد و برای همین موضوع تنبیه شده است.

یاماتو چگونه زنده ماند؟

نیروهای امداد به همراه نیروهای نظامی جنگل‌های اطراف محل گم شدن یاماتو را زیر و رو کردند. هیچ ردی از او وجود نداشت و تقریبا در روزهای آخر ناامیدی گروه امداد را فرا گرفته بود.

اما کمی قبل از ساعت هشت صبح روز گذشته (جمعه) او در یک پایگاه نظامی نیروهای دفاع شخصی پیدا شد که چهار کیلومتر با محلی که او گم شده بود فاصله داشت.

سربازی که خود را برای تمرین آماده می‌کرد درِ پایگاه را باز کرد و ناگهان با این پسربچه هفت ساله رو به رو شد. سرباز از او پرسیده که "تو یاماتو هستی؟" و کودک نیز پاسخ داده است که "بله".

سپس سرباز به یاماتوی گرسنه، آب و نان و برنج داده است. پزشکانی که این کودک را معاینه کردند گفته‌اند با وجود آنکه این شش روز او فقط آب خورده و راه رفته، وضعیت جسمی بسیار خوبی دارد.

پلیس می‌گوید احتمال دارد پدر و مادر او به اتهام سهل‌انگاری محاکمه شوند. این موضوع باعث بحث‌های زیادی در ژاپن شده و اختلاف نظر درباره میزان تنبیه کودکان بالا گرفته است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





منبع: ایسنا

کد خبر 56447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha