برنامه «سایپا» برای ارائه خدمات متناسب با تنوع مدل‌ها

پرشین خودرو: سرپرست معاونت خدمات پس از فروش سایپایدک با تاکید بر ضرورت رشد کیفی و کمی خدمات متناسب با تنوع خودروها، گفت: همزمان با ورود خودروهای جدید سایپا به بازار، اقدامات لازم به منظور تامین و توزیع قطعات یدکی، ابزارهای مخصوص و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها انجام شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید امیر میر منصف با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به محصولات جدید، تعمیرگاه مرکزی شماره 4 سایپایدک نیز راه‌اندازی شده است تا خدمات تخصصی را به خودروهای جدید ارائه دهد.

وی تصریح کرد: تأمین به ‌موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرارگرفته است و امیدواریم با تحقق این برنامه‌ها ضمن کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا تأثیرگذار باشیم. تاکید مدیرعامل سایپایدک نیز بر این است که بهترین سطح خدمات در کشور برای خودروهای سایپا ارائه شود و کارگروه های ویژه‌ای برای این امر در سایپایدک در حال فعالیت هستند و تمام برنامه‌ریزی‌ها برای انجام خدمات مورد نیاز این محصولات نیز انجام ‌شده است. از این منظر، مشکلی بابت خدمات و تامین قطعات یدکی خودروهای جدید از جمله برلیانس، سراتو و چانگان وجود ندارد. در همین راستا 150 نمایندگی خدمات انواع خودروهای برلیانس، 68 نمایندگی خدمات چانگان و 101 نمایندگی هم خدمات سراتو را ارائه می‌دهند. سرپرست معاونت خدمات پس از فروش تاکید کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی گروه سایپا تنوع محصول است و بر همین اساس آمادگی داریم تا با گسترش کیفی و کمی خدمات، رضایت مشتریان را افزایش دهیم.

وی افزود: طبیعتا با توجه به متنوع شدن سبد محصولات، خدمات پس از فروش هم باید متناسب با این تنوع محصول گسترده و متنوع شود. لذا سایپایدک تمام نیازهای خدمات پس از فروش را در قرارداد با شرکای تجاری سایپا مطرح کرده است و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از توان فنی شبکه نمایندگی‌ها، خدمات مطلوبی به مشتریان این محصولات ارائه دهیم.

میرمنصف گفت: دوره‌های آموزشی ویژه برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها و تعمیرگاههای مرکزی متناسب با تکنولوژی روز خودروهای جدید و نیازهای مشتریان برگزار شده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.

وی تاکید کرد: قطعات یدکی خودروهای جدید نیز به مقدار کافی تهیه و در شبکه نمایندگی‌های سایپا توزیع شده و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 56548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha