کد خبر 56577
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
برخورد با پلیس با رانندگان روزه خوار

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با رانندگان خودروهایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می‌ کنند بر خورد می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ نورالله خادم اظهار داشت: روزه خواری در خودرو هم از جرائم مشهود است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با رانندگان خاطی بر خورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری گفت: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده مصادیق روزه خواری مانند استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در داخل خودرو، ضمن تذکر می‌توانند راننده خاطی را اعمال قانون می کنند.

سرهنگ خادم افزود: برابر بند ۲۱۵۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خوردن و آشامیدن و استعمال دخا نیات و امثال آن در حین رانندگی مبلغ ۲۰۰۰۰۰ هزار ریال جریمه پبش بینی شده است.

وی به کاهش آستانه تحمل رانندگان به دلیل گرمای هوا نیز اشاره و به رانندگان توصیه کرد: این عامل باعث بروز عجله و شتاب و در نهایت تصادف می‌شود.

خادم از رانندگان خواست آرامش خود را حفظ کرده و به حقوق یکدیگر احترام بگذارید چرا که شناخت حقوق دیگران و احترام به آن مانند عدم ایجاد سد معبر، عدم تجاوز به چپ و ایستادن در محل‌های غیر مجاز، از مصادیق حق الناس بوده و از مواردی است که در روزه داری نیز باید به آن توجه شود.

وی در پایان به طرح‌های ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی برای شب‌های قدر، روز قدس و نماز عید فطر نیز اشاره کرد و گفت: در شب‌های قدر، برای خیابان‌ها و معابر منتهی به مساجد پوشش ویژه ترافیکی اعمال تا مردم علاوه بر بهره بردن از فیوضات این شب‌ها و اماکن مورد نظر، بتوانند با آرامش خیال برای صرف سحری به منازل خود مراجعه کنند.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.




منبع: مهر

کد خبر 56577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha