کد خبر 56595
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
نیسان در اندیشه معرفی نسل دوم «جوک»+تصاویر

پرشین خودرو: بزودی نسل دوم نیسان جوک معرفی خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر اشتباه نکرده باشیم، در سال 2010 میلادی بود که شرکت خودروسازی نیسان از اولین نسل جوک رونمایی کرد. از ابتدا تا کنون بروزرسانی‌های متعددی برای نیسان جوک ارائه شد، ولی هیچکدام جوابگوی طراحی زشت آن نبود، ولی با این وجود پس از نیسان قشقایی، دومین خودروی پرفروش نیسان در اروپا به شمار می‌رود که اندکی عجیب و قابل تامل است.

با تمام این وجود، کم کم باید با نسل اول نیسان جوک و آن طراحی گرد و نه چندان جذاب آن خداحافظی کرد، زیرا کمپانی ژاپنی نیسان رسما اعلام کرده که در حال تدارک و آماده شدن برای معرفی دومین نسل از این خودروی پرفروش ژاپنی در بازار اروپاست تا در کنار فروش خوب و قابل قبول، یک طراحی بهتر و عامه پسندانه‌تری هم به نیسان جوک بخشیده باشد که در این صورت امکان بالا رفتن آمار فروش آن از نیسان قشقایی هم وجود دارد.

بلافاصله پس از اعلام نیسان و با توجه به مستنداتی که از نسل جدید نیسان جوک وجود دارد، طراحان مستقل به طراحی و توسعه نسل دوم نیسان جوک به صورت گرافیکی یا اصولا رندری پرداخته‌اند که حاصل آن چیزی شده است که در مقاله و گالری تصاویر مشاهده می‌کند.

براساس تجربیات و سایر عکس‌های رندری که از خودروهای مختلف پیش از معرفی ارائه شده است، بیشتر آنها دقیقا یا تقریبا همان چیزی هستند که شرکت‌های خودروسازی آماده کرده‌اند، پس نسل دوم نیسان جوک هم بعید نیست که چنین طراحی و چهره‌ای داشته باشد. چهره‌ای که با یک سری فاکتورهای اختصاصی، شبیه به دیگر محصولات نیسان بخصوص در فرم جلوپنجره است که از نسل جدید طراحی نیسان سود می‌برند.

پلتفرم این محصول نیز طبق گفته‌ها باید مشترک با رنو کلیو و کپچر، نیسان میکرا و نسل بعدی داچیا داستر باشد که قابلیت نصب موتوری بنزینی 1.5 لیتری با قدرتی 110 اسب بخاری و همچنین قابلیت نصب سیستم محرکی هیبریدی با قدرت ترکیبی 109 اسب بخاری بر روی آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها گفته شده که نیسان قصد استفاده از سیستم‌های جدید ایمنی و همچنین قصد استفاده از دوربین‌های پارک360 درجه را دارد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha