کد خبر 56607
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
مدل ارزان قیمت تسلا عرضه شد

پرشین خودرو: کمپانی تسلا امروز دو مدل جدید و البته ارزان قیمت از خودروی الکتریکی مدل S خود را عرضه کرد. این دو محصول جدید که Model S 60 وModel S 60D نام دارند، به ترتیب با قیمت پایه 66 و 71 هزار دلار به فروش خواهند رفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، اتومبیل نخست یعنی مدل اس 60، دیفرانسیل عقب (با نیرومحرکه چرخ عقب) بوده و از حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت بهره می برد و می تواند در طی 5.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد برساند. ظرفیت باتری الکتریکی این خودرو نیز به گونه ایست که می تواند با یک شارژ کامل، انرژی مورد نیاز برای پیمودن مسافت 337 کیلومتر را تامین کند.


مدل دوم یعنی مدل اس 60 دی نیز از سیستم چهار چرخ متحرک بهره می برد و با یک بار شارژ کامل، قادر به پیمودن مسافت 350 کیلومتریست. از دیگر خصوصیات این خودرو می توان به رسیدن سرعت صفر تا صد در مدت زمان 5.2 ثانیه اشاره کرد.


هر دو مدل به سخت افزار آتوپایلوت که همان تکنولوژی خودران تسلاست، مجهز شده اند که برای فعال کردن آن، خریداران می بایست مبلغی مازاد بر هزینه خرید اولیه پرداخت نمایند.


از دیگر ویژگی های مشترک این دو خودرو می توان به چراغ های جلوی LED پیشرفته، سیستم شارژ سریع تر در مقایسه با مدل های قبلی و سیستم فیلتر هوا اشاره کرد.


گفتنی است نامی که تسلا برای این خودروها در نظر گرفته است، نشان دهنده ظرفیت باتری آن هاست به طوری که خودروی مدل اس 70 از باتری 70 kWh و مدل اس 90 نیز از باتری 90 kWh بهره می برد که تنها خودروی مدل 70D به باتری 75kWh مجهز شده است.


در مجموع می توان این اقدام تسلا برای عرضه مدل های ارزان قیمت از این خودروی پرطرفدار را اقدامی مثبت در زمینه جلب توجه خریدارانی با بودجه های متفاوت دانست که می تواند موجب محبوبیت هر چه بیشتر این کمپانی شود.






منبع: تک شات

کد خبر 56607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha